![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, na zo veel maanden van mijn PC Messing tijdens gameplay op bijna elke wedstrijd die ik bezit, ik ben echt echt echt echt begint te krijgen serieus geërgerd. Alles wat ik heb geprobeerd te sorteren het heeft niet gewerkt en ik heb geen idee absoloutley wtf is up mee. Wanneer im afspelen van een spel, meestal WoW of CoD4, na enige tijd mijn PC schroeven up. Het scherm is zwart, het geluid wordt uitgeschakeld, maar de computer zelf blijft, net niets reageert. Ik denk niet dat de oververhitting, zoals ik schoonmaak van de ventilator, nam uit de behuizing, testen van de temperatuur, en gebruikt zelfs een extra ventilator voor hoogovens wat lucht in. Nog steeds geen fix. Zou kunnen zijn dat het is nogal een oud systeem? I dunno, was het voor ongeveer 3 jaar en nog nooit problemen tot ik gekocht WoW/CoD4. Ik lees op het internet, dat kan het de voeding? TBH Ik heb geen flauw idee over computers en het spul binnen em. U kunt zien dat mijn gaming tuig hier: http://www.xfire.com/profile/pnut1991 but i dont know wanneer dat zal zijn van een gebruik. Eventuele feedback wordt gewaardeerd |
|
| |||
| |||
| Nou je proccessor en je grafische kaart een beetje gedateerd uit. De proccessor dient niet te worden veroorzaakt, kan hij een beetje iets mee te maken, maar zijn niet zo slecht. Ik zou zeggen dat je grootste probleem is uw grafische kaart. Men zou kunnen sterven of zijn te oud om het spel. Ok goed uw processor en uw grafische kaart voldoet aan de minimumeisen voor CoD4. Hij zegt dat je moet beschikken over een 6600 of beter. Omdat uw computer bevriezen zolang het spel te spelen Ik ga zeggen dat uw kaart is stervende. Heb je nog andere games je speelt en is zij hetzelfde doen over deze games? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Thats all i can think of op dit moment. Bedankt voor het antwoord. |
|
| |||
| |||
| Ya ik denk dat je kaart is stervende. Ofwel dat of zijn niet voldoende macht. Wat voor voeding heb je? Het kan ook je PSU. Zijn moeilijk te cijfer dit soort dingen uit. Als je het geld zou ik krijgen een nieuwe kaart en kijk of dat correcties van uw probleem is. Of als u een inhouding van een vrienden-kaart die u weet werkt het uitproberen en kijken wat er gebeurt. Eigenlijk eerste is toch al uw stuurprogramma's bijgewerkt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I disagree. Als het sterven onder high-power voorwaarden is het de PSU geen sprake.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Alle stuurprogramma's zijn bijgewerkt en ik zou hebben om terug te gaan naar je, misschien morgen, op de PSU info. Een ander ding dat ik gemerkt, de afgelopen weken zijn deze opnieuw wordt erger, en mijn computer is nog veel harder, en klinkt alsof het de moeite om zelfs verblijf powered up. Bedankt voor de antwoorden |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Pre-built gaming computer? | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 9 | 22 Jan 2009 12:08 |
| Help: Gaming computer? | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 11 | 13 Jan 2009 16:05 |
| Mogelijke Gaming Computer | rbscooby | Algemeen Hardware Chat | 24 | 3 mei 2008 05:17 |
| Bouwen aan mijn eigen gaming computer ... | jscott398 | Algemeen Hardware Chat | 17 | De 1 februari 2008 09:35 |
| Is dit een goede gaming computer | jameslee07 | Algemeen Hardware Chat | 19 | 7th Oct 2007 08:18 |
| Thread Tools | |
| |