mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Computer problemer mens spilling?

Reply

Thread Tools
Old 1st 2008 Feb, 10:13
New Member Group

Ok, etter så mange måneder med min PC får opp i spillet på nesten alle spill jeg eier, er jeg virkelig virkelig virkelig begynner å bli alvorlig irritert.

Alt jeg har prøvd å sortere det har ikke virket og jeg har absoloutley ingen anelse WTF er opp med det.

Når im spiller, vanligvis WoW eller CoD4, etter en tid PCen skruer opp. Skjermen blir svart, lyden går av, men selve datamaskinen forblir på, bare ikke svarer. Jeg tror ikke sine overoppheting, så jeg ryddet ut fan, tok av foringsrøret, testet temperaturen, og selv brukt en ekstra vifte for å ødelegge noe luft inn i den. Fortsatt ikke reparasjonen.

Kan være at det er ganske gamle systemet? Jeg dunno, hadde den i ca 3 år og aldri hatt noen problemer før jeg kjøpte WoW/CoD4.

Jeg leste på internett at det kan være strømforsyningen? Tbh jeg har ingen anelse om datamaskiner og ting inni dem.

Du kan se min gaming rigg her: http://www.xfire.com/profile/pnut1991 men jeg dont vite om det vil være i bruk.

Tilbakemeldinger er verdsatt
Old 1st 2008 Feb, 11:05
Medlem Group

Godt proccessor og grafikkortet er litt ute datert. Den proccessor bør ikke forårsaker det, kan det ha noe å gjøre med det, men det er ikke så ille. Jeg vil si at Hovedproblemet er grafikkortet. Det kunne dø eller for gammel til å kjøre spillet. Ok vel prosessoren og skjermkortet oppfyller minimumskravene for cod4. Det sier at du bør ha en 6600 eller bedre.
Siden maskinen er iskaldt opp mens du spiller spill jeg si at kortet er døende. Har du noen andre spill du spiller og tar det gjøre det samme på disse spillene?
Old 1st 2008 Feb, 12:20
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by samjohnson View Post
Har du noen andre spill du spiller og tar det gjøre det samme på disse spillene?
Ikke spiller det lenger, men den brukes til å skje på Battlefield 2142, og det gjorde det én eller to ganger på Battlefield 2. Oh yeah, det gjorde det på Quakewars demo.

Dvs jeg kan tenke på i øyeblikket.

Takk for svar.
Old 1 februar 2008, 18:06
Medlem Group

Ya Jeg tror kortet er døende. Enten det eller ikke får nok strøm. Hva slags PSU har du? Det kan også hende du PSU. Its hard å finne disse type ting ut. Hvis du fikk pengene jeg ville få et nytt kort og ser om det løser problemet. Eller om du kan få tak i en venner kortet som du vet fungerer prøv det ut og se hva som skjer.
Faktisk første skjønt er alle drivere oppdatert?
Old 1st 2008 Feb, 18:28
Donor Group

Jeg er uenig. Hvis det er å dø under høy strømforholdene er det PSU ingen tvil.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1st 2008 Feb, 18:32
New Member Group

Alle drivere er oppdatert og jeg måtte komme tilbake til deg, kanskje i morgen, på PSU info.

En annen ting jeg la merke til, over de siste ukene disse på nytt har blitt verre, og datamaskinen min er mye høyere, og lyder som om det er vanskelig å selv bli drevet opp.

Takk for svar
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.