mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Tilslutning gamle Xbox til Laptop

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 16:52
Ny Medlem Gruppen

Default Tilslutning gamle Xbox til Laptop

Hej alle, bare kom med i stedet og har allerede et dilemma ...: bede: Min bærbar kører Windows 7 Release Candidate og min internetforbindelse via et USB Broadband Modem. Jeg vil slutte min gamle XBox til min bærbare computer med et Ethernet-kabel til at oprette forbindelse til Xbox Live, men jeg er i øjeblikket ikke har nogen lykke indstilling af IP-adresser på enten konsol eller laptop. Da jeg forsøgte at konfigurere min XBox 360 til at oprette forbindelse til internettet via den bærbare computer ved at ændre forbindelsesindstillingerne for Modem det virkede ikke noget problem (Hvis lidt langsom ..): rolleyes:
Ville nogen her kunne fortælle mig, hvad jeg gør forkert, eller skal jeg forsøge at sortere den ved hjælp af en hammer og en blæselampe ???????: Grin: I øjeblikket den gamle XBox fortæller mig ingen kabler er tilsluttet: 4-dontkno: sukke:

Thanks in advance!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Behov enorme Hjælp .. Xbox 360 Ikke Tilslutning 4D (Fordy (Ford) Ollie Networking, Modemer & VoIP 15 23. maj 2009 13:47
Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop navnut Networking, Modemer & VoIP 24 12 april 2009 07:14
Tilslutte en bærbar hdd boywonder69 Drives & flytbare medier 1 9 januar 2008 14:38
Tilslutte et skrivebord til en bærbar computer via USB Lauro Networking, Modemer & VoIP 5 6. jan 2008 05:21
KVM hjælpe med laptop og Xbox 360 dan_ibbs General Hardware Chat 6 2 august 2007 02:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.