vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Connecting vanha Xbox on Laptop

Reply

Thread Tools
Old 15 kesäkuu 2009, 16:52
Uusi Jäsen

Hi all, juuri liittynyt sivustoni ja jo pulma ...: rukoilla: Oma kannettava tietokone Windows 7 Release Candidate-ja Internet-yhteyden kautta USB Laajakaista Modeemi. Haluan liittää vanhan XBox minun laptop käyttämällä Ethernet-kaapeli Xbox Live, mutta olen tällä hetkellä ei ole onnea asetetaan IP-osoitteet joko konsolin tai kannettava tietokone. Kun yritin configure minun XBox 360 Internet-yhteyden muodostamiseen kautta kannettavan tietokoneen muuttamalla yhteyden asetukset modeemi se toimi ei ole ongelma (Jos vähän hitaasti ..): rolleyes:
Eikö kukaan täällä voi kertoa minulle, mitä olen tekemässä väärin, tai minun pitäisi yrittää ratkaista sen käyttämällä vasaralla ja puhalluslamppu ???????: virne: Tällä hetkellä vanhan XBox kertoo minulle ei kaapelit on kytketty: 4-dontkno: huokaus:

Kiitos etukäteen!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.