mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Aansluiten oude Xbox te Laptop

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 16:52
Nieuw Lid Fractie

Default Aansluiten oude Xbox te Laptop

Hi all, net tot de site en hebben al een dilemma ...: bidden: Mijn laptop is met Windows 7 Release Candidate en mijn internet verbinding via een USB Broadband Modem. Ik wil mijn oude XBox op mijn laptop met behulp van een Ethernet-kabel om verbinding te maken met Xbox Live, maar ik ben momenteel geen geluk instellen van de IP-adressen op de console of laptop. Toen ik probeerde om mijn XBox 360 om verbinding te maken met het internet via de laptop door het veranderen van de verbindingsinstellingen voor de modem werkte het geen probleem (Als een beetje traag ..): rolleyes:
Zou iemand hier te kunnen vertellen me wat doe ik fout, of moet ik proberen te sorteren met behulp van een hamer en een steekvlam ???????: grijns: Momenteel is de oude XBox vertelt me geen kabels goed zijn aangesloten: 4-dontkno: zucht:

Thanks in advance!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.