mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Connecting gamle Xbox til Laptop

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 16:52
New Member Group

Default Connecting gamle Xbox til Laptop

Hei alle, bare kom til området og har allerede et dilemma ...: pray: Min laptop kjører Windows 7 Release Candidate og min internettforbindelse er gjennom en USB Broadband Modem. Jeg ønsker å koble min gamle XBox min laptop bruker en Ethernet-kabel til å koble til Xbox Live, men jeg for øyeblikket har nei angi IP-adresser, enten på konsoll eller laptop. Da jeg prøvde å konfigurere min Xbox 360 til å koble til Internett via den bærbare datamaskinen ved å endre tilkoblingsinnstillinger for Modem det fungerte ikke noe problem (Hvis litt treg ..): rolleyes:
Vil noen her kunne fortelle meg hva jeg gjør galt, eller bør jeg prøve å sortere den med en hammer og en blowtorch ???????: glise: For tiden er den gamle XBox er å fortelle meg ingen kabler er koblet: 4-dontkno: sukk:

Takk på forhånd!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger mye hjelp .. Xbox 360 ikke kobler 4D (Fordy (Ford) Ollie Nettverk, modem og VoIP 15 23 mai 2009 13:47
Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop navnut Nettverk, modem og VoIP 24 12 april 2009 07:14
Koble til en bærbar datamaskin HDD boywonder69 Drivere og flyttbare medier 1 9 januar 2008 14:38
Koble til en desktop til en laptop via USB Lauro Nettverk, modem og VoIP 5 6 januar 2008 05:21
KVM hjelp med laptop og Xbox 360 dan_ibbs General Hardware Chat 6 2 august 2007 02:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.