mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ansluta gamla Xbox till Laptop

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 16:52
New Member Group

Default Ansluta gamla Xbox till Laptop

Hej alla, bara kom till platsen och redan har ett dilemma ...: be: Min bärbara dator med Windows 7 Release Candidate och min internetuppkoppling är via en USB Broadband Modem. Jag vill ansluta min gamla Xbox till min bärbara dator via en Ethernet-kabel för att ansluta till Xbox Live, men jag är för närvarande inte har någon lycka att ställa in IP-adresser på båda konsolen eller bärbar dator. När jag försökte konfigurera min Xbox 360 för att ansluta till Internet via en bärbar dator genom att ändra de anslutningsinställningar för Modem det fungerade inget problem (Om lite långsamt ..): rolleyes:
Skulle någon här kunna tala om för mig vad jag gör fel, eller ska jag försöka lösa det med hjälp av en hammare och en BLÅSLAMPA ???????: flina: närvarande gamla Xbox är berättade inga kablar är anslutna: 4-dontkno: suck:

Tack på förhand!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Behöver enorma Hjälp .. Xbox 360 Inte Anslutning 4D (Fordy (Ford) Ollie Nätverk, Modem & VoIP 15 23 maj 2009 13:47
Problem att ansluta 360 till Bärbar dator för Internet och LAN för PC till Laptop navnut Nätverk, Modem & VoIP 24 12 april 2009 07:14
Ansluta en bärbar hdd boywonder69 Drives & Removable Media 1 9 januari 2008 14:38
Ansluta ett skrivbord till en bärbar dator via USB Lauro Nätverk, Modem & VoIP 5 6 januari 2008 05:21
KVM hjälp med laptop och xbox 360 dan_ibbs General Hardware Chat 6 2 august 2007 02:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.