![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Vi har alle vores favoritter, og de er loyale over for forskellige mærker imidlertid som konsol er faktisk det bedste:
Xbox 360 PS3 Wii Der har de bedste resultater? Der har de bedste spil? Som har den bedste online spiloplevelse. Listen kan gå på, men kan prøve at regne ud, hvilket er den bedste, og som ikke er |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Som mange af Dem kender jeg ikke en stor gamer.
Men jeg har alle 3 i mit hus (andre ejere). Den Wii er fantastisk sjovt og fantastisk til multiplayer, familie-ting. Ligesom Xmas, var det en hujen. Bortset fra, at PS3 på et stort HD TV imponeret mig mest. Mit system: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Dens naturligvis Xbox 360.
Hvorfor? - Flere spil - Bedre kvalitet spil - Største online gaming community Du kan få de 3 røde ringe og alle hardwareproblemer dog selv med, at den bedre end de andre 2 for hardcore gaming |
|
|
|||
|
|||
|
Dave din ret til Wii er fantastisk til familier og casual spiller, men ikke rigtig der for online spil og høj kvalitet spil
Sorry Tom men som Xbox har været omkring længere så selvfølgelig vil have vil have flere spil. PS3 har en bedre behandling magt, blueray drev (Ikke et HD-drev, som nu er meningsløst) og bedre videokvalitet via en HD-skærm. Også onlinse side af PS3 er gratis, så du ikke har Microsoft rippe dig væk fra |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Xbox 360 for mig
spiller dårligt selskab online
|
|
|||
|
|||
|
360 naturligvis
Aldrig afspilleren Bad Company enhver god fik alle andre spil, du spiller. Jeg elsker COD spil |
|
|
|||
|
|||
|
PS3 selvom jeg ejer en Wii: (, PS3 er den bedste IMO, da det har den bedste grafik som af BluRay. Det har måske ikke så mange spil som Xbox, men PS3 er yngre, så jeg er sikker på, at tonsvis af spil frigives i fremtiden, plus PS3's online er gratis, Xbox's er et rip off, og de kender den: P
|
|
|
|||
|
|||
|
Meget sandt Xbox Live er et rip off imidlertid theres nogle nice nye ting, de er ved at tilføje til det.
|
|
|
|||
|
|||
|
Xbox slår dem alle:)
Hvorfor? Spillene er de bedste ... Online er den bedste, tro mig, der betaler for online er det værd på Xbox 360, der er masser af ting at gøre med online, ex downloade demoer for frie og mere ... |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror, du kan ikke sammenligne dem, de er alle gode i der forskellige måder, ex Wii er bedre for familien, xbox for teenagere, og ps3 for alle; D. Det er svært at sige, hvoraf den ene er bedre!
|