![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| We hebben allemaal onze favorieten en zijn loyaal aan verschillende merken echter die console is eigenlijk de beste: Xbox 360 PS3 Wii Welke is de beste prestaties? Welke heeft de beste games? Welke is de beste online gaming ervaring. De lijst kan gaan maar kunt proberen uit te werken die het beste en dat is niet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals velen van jullie weten ben ik geen grote gamer.
Maar ik heb alle 3 in mijn huis (andere eigenaren). De Wii is leuk en goed voor multiplayer, familie stuff. Zoals xmas, it was a hoot. Afgezien van dat de PS3 op een grote HD TV indruk me het meest. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Zijn natuurlijk de Xbox 360. Waarom? - Meer games - Betere kwaliteit van games - Grootste online gaming community U kunt de 3 rode ringen en alle hardware problemen maar ook met dat haar beter dan de andere 2 voor hardcore gaming |
|
| |||
| |||
| Dave uw rechterhand de Wii is zeer geschikt voor gezinnen en casual spelen maar niet echt er voor het online spelen en van hoge kwaliteit games Sorry Tom, maar als de Xbox is al langer zo vanzelfsprekend zal zijn zullen er meer spellen. De PS3 heeft een betere verwerking macht, blueray schijf (niet een HD-schijf die nu zinloos) en een betere beeldkwaliteit via een HD-scherm. Ook de onlinse kant van de PS3 is gratis, zodat u niet over Microsoft rippen u off |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Xbox 360 voor mij het afspelen van Bad Company online
|
| |||
| |||
| 360 uiteraard Nooit speler Bad Company goed heb alle andere games die u speelt. Ik hou van COD games |
|
| |||
| |||
| PS3 hoewel ik zelf een wii: (, PS3 is de beste IMO als je de beste graphics van BluRay. Het kan niet zo veel spelletjes zoals de Xbox, maar de PS3 is jonger, dus ik ben er zeker van dat ton games worden vrijgegeven in de toekomst, vermeerderd met de PS3 online is gratis, Xbox's is een rip off, en ze weet het: P |
|
| |||
| |||
| Very true Xbox Live is een rip off echter theres een aantal leuke nieuwe spullen ze toevoegt aan. |
|
| |||
| |||
| Xbox verslaat ze allemaal:) Waarom? De games zijn de beste ... Online is de beste, geloof me, het betalen voor online is de moeite waard op Xbox 360, er zijn genoeg dingen om te doen met online, ex demo gratis te downloaden en meer ... |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je niet kunt vergelijken met hen, ze zijn allemaal goed in er verschillende manieren, ex wii is beter voor familie, xbox voor tieners, en ps3 voor iedereen, D. Het is moeilijk te zeggen welk systeem beter is! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Herstelconsole Help | OGB | Windows besturingssystemen | 3 | 21 november 2009 14:32 |
| My Little Bros (12 jaar oud) Console / Gaming Blog | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 8 mei 2009 01:06 |
| VK PC en Console Game Charts - wekelijks bijgewerkt | redden137 | PC & Gaming Console | 9 | 12 mrt 2009 16:24 |
| Cant aanmelden bij venster blauw scherm bij het gebruik van de herstelconsole cd | stevevjai | Windows besturingssystemen | 14 | 16 Jan 2009 10:13 |
| System-bestand corrupt is, niet opstarten - zal Recovery Console veeg harde schijf? | Samantha0101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 13 | 23 dec 2008 20:41 |
| Thread Tools | |
| |