![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vi har alle våre favoritter og er lojale til forskjellige merker imidlertid som konsollen er faktisk det beste: Xbox 360 PS3 Wii Som har best ytelse? Som har de beste spillene? Som har den beste online gaming experience. Listen kan gå på, men kan prøve å finne ut hvor er det best og som ikke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som mange av dere vet jeg ikke er en stor spiller.
Men jeg har alle 3 i mitt hus (andre eiere). The Wii er mye moro og god for multiplayer, familiære ting. Som xmas, det var en uling. Bortsett fra det PS3 på en stor HD-TV imponert meg mest. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Its selvsagt Xbox 360. Hvorfor? - Mer spill - Bedre kvalitet spill - Største gaming fellesskapet Du kan få 3 røde ringer og alle maskinvareproblemer imidlertid også med at bedre så den andre 2 for hardcore gaming |
|
| |||
| |||
| Dave høyre til Wii er bra for familier og tilfeldig avspilling, men ikke egentlig det for online spill og høy kvalitet spill Beklager Tom men Xbox har eksistert lenger så selvsagt vil ha vil ha mer spill. PS3 har en bedre prosessorkraft, blueray stasjon (ikke HD-stasjonen som nå er meningsløse) og bedre videokvalitet via en HD-skjerm. Også onlinse siden av PS3 er gratis, så du trenger ikke microsoft ripping deg av |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Xbox 360 for meg spiller dårlig selskap elektronisk
|
| |||
| |||
| 360 åpenbart Aldri spiller Bad Company noen bra noen andre spill du spiller. Jeg elsker COD spill |
|
| |||
| |||
| PS3 om jeg eier en Wii: (, PS3 er best IMO som har den beste grafikken som BluRay. Det har ikke så mange spill til Xbox, men PS3 er yngre, så jeg er sikker tonn spill vil foreligge i fremtiden, samt PS3 online er gratis, Xbox's er en rip off, og de vet det: P |
|
| |||
| |||
| Veldig ekte Xbox Live er en rip off imidlertid Theres noen fine nye ting de legger til. |
|
| |||
| |||
| Xbox slår dem alle:) Hvorfor? Spillene er best ... Online er best, tillit meg, betaler for online er verdt det på Xbox 360 er det nok av ting å gjøre med nettet, for eksempel laste ned demoer gratis og mer ... |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du kan ikke sammenligne dem, de er alle godt i det forskjellige måter, ex Wii er bedre for familien, xbox for tenåringer, og ps3 for alle; D. Det er vanskelig å si hvilken som er bedre! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gjenopprettingskonsollen Hjelp | OGB | Windows-operativsystemer | 3 | 21 november 2009 14:32 |
| My Little Bros (12 år) Console / Gaming Blog | Hybr! D | Web Design, hosting & SEO | 7 | 8 mai 2009 01:06 |
| UK PC og konsoll Game Charts - Oppdatert Ukentlig | redden137 | PC & Console Gaming | 9 | 12 mars 2009 16:24 |
| Cant logge på vinduet blå skjerm når du bruker gjenopprettingskonsollen CD | stevevjai | Windows-operativsystemer | 14 | 16 januar 2009 10:13 |
| Systemfilen skadet, og ikke starte - vil gjenopprettingskonsollen tørke harddisk? | Samantha0101 | General Software Chat | 13 | 23 desember 2008 20:41 |
| Thread Tools | |
| |