![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vi har alla våra favoriter och är lojala mot olika märken dock som konsolen faktiskt är det bästa: Xbox 360 PS3 Wii Vilken har bäst prestanda? Som har de bästa spelen? Som har den bästa online gaming erfarenheten. Listan kan fortsätta men kan försöka räkna ut vilken är den bästa och som inte är |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som många av er vet jag inte är en stor spelare.
Men jag har alla 3 i mitt hus (andra ägare). Den Wii är väldigt kul och bra för multiplayer, familj saker. Liksom JUL, det var en TUT. Förutom att PS3 på en stor HD-TV imponerade på mig mest. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Dess uppenbarligen Xbox 360. Varför? - Fler spel - Bättre kvalitet spel - Största online gaming community Du kan få 3 röda ringar och alla maskinvaruproblem emellertid även med att dess bättre än de andra 2 för hardcore gaming |
|
| |||
| |||
| Dave din rätt att Wii är bra för familjer och casual spela men inte riktigt där för onlinespel och högkvalitativa spel Tyvärr tom men eftersom xbox har funnits längre så självklart kommer att ha större spel. PS3 har en bättre processorkraft, blueray-enhet (inte en HD-enhet som nu är meningslöst) och bättre videokvalitet via en HD-skärm. Även onlinse sidan av PS3 är gratis så att du inte har Microsoft rippning dig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Xbox 360 för mig spelar dåligt sällskap online
|
| |||
| |||
| 360 självklart Aldrig spelare Bad Company några bra fik något annat spel du spelar. Jag älskar COD spel |
|
| |||
| |||
| PS3 även om jag äger en Wii: (, PS3 är den bästa IMO som har bäst grafik och med BluRay. Det kanske inte har så många spel som Xbox, men PS3 är yngre, så jag är säker på att massor av spel kommer att frigöras i framtiden, plus PS3: s online är gratis, Xbox's är en rip off, och de vet det: P |
|
| |||
| |||
| Mycket riktigt Xbox Live är en rip off dock Theres några trevliga nya saker som de lägger till det. |
|
| |||
| |||
| Xbox slår dem alla:) Varför? Spelen är det bästa ... Online är det bästa, tro mig, betalar för online är värt det på Xbox 360 finns det gott om saker att göra med på nätet, fritt att ladda ner demos för fria och mer ... |
|
| |||
| |||
| Jag tror du kan inte jämföra dem, de är alla bra i det olika sätt, ex wii är bättre för familjen, xbox för tonåringar, och ps3 för alla, D. Det är svårt att säga vilken som är bättre! |