![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi guys juuri päättynyt FEAR vielä uudelleen ja olen täysin disappionted (ja tuntuu pettivät, usko, että he vain luopui) ja kaksi viimeistä tasoa ja päättyy näyttämöllä. niin oli vain ihmetellä, mitä päättyy sen pelin, on sinusta tuntuu, voit alas siitä, että koko paska tai turhaa ja vasemmalle olo "thats it"?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yksi ei mieleen helposti punastua. Se on elokuva päätteiden minulle. Jos haluat olla rehellinen En yleensä ole kiinnostuneita tarinan linjat peleihin. Ne vain on aika paljon, koska niitä on ja ne ovat yleensä afterthoughts. Älkää ymmärtäkö minua väärin, se on mukavaa saada ihmisarvoista päättyy, kuten Halo ja Halo 3, ja eri päätteiden riippuvainen joka vaikeuksissa olet saanut pelejä. Uudelleen Halo ja Halo 3. (Ei voi olla vaivautunut täyttämällä Halo 2 Legendaarista). Minäkin pelata peliä päästä loppuun, mutta en vain halua saada loppuun nähdä päättyy.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| saalis .... lopettamiseen oli bizzare ja epätyydyttävää. pohjimmiltaan, sinun tappaa pomo, ja lentää välilyönti aluksen auringossa. sitten lopulta takaisin maan päällä täysin kunnossa, ja oppia siitä tulee jatkoa. se oli aika tyhmä olen sanoa ....
| |||
| |||
| Frogger 2! Paljon helpompaa kuin Frogger.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| saalis oli siellä M8, toinen huono päättyy, kun he voisivat tehdä enemmän, mutta silti sitä mieltä, että pelko oli pahinta, mitä se oli hienoa tasot |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| olet ollut niitä kaikkia? vain cuz peli päättyy, ei merkitse sitä, sen päättynyt. on 3 pelko pois. 4th pian eteenpäin. I pelata sekä juoni ja peleihin. siksi olen niin nirso että pelit Haluan. mutta pelko on edelleen yksi suosikkini peli sarjassa kaikkien aikojen.
| |||
| |||
| cheesepuff im ei kysyä, miten sarjan pelit loppuun, vain yhden pelin, kun youve päättynyt se, katseli päättyy ja luulet "thats it", kuten me kaikki tiedämme, jos peli on onnistunut tulee sequels |
|
| |||
| |||
| you cant sanoa sinulle valmiin kirjan kunnes olet lukenut koko tarina. samoin pelejä. |
|
| |||
| |||
| joten periaatteessa cheesepuff mitä te sanotte, että te kallistuksen viime tuomionsa peliä kunnes viimeinen pelit pois ?????? virkkaa crap materiala saada todellinen ja LUETTAVA kysymykseen kiitos vaikka kirjoja Theres sequels katsoa, että Harry Potter-sarja, ja mitä oikeastaan sanoa, että you cant tuomari jollakin päätteiden (kukin täydellinen tarina), kunnes youve lukea viimeistä kirjaa. ![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen ollut viime taso Call of Duty 4 4 AM vähän nukkua. Se oli hauskaa, koska olin niin väsynyt, että se oli lähes täysin tempaavan, melkein kuin unelma. Running noin klo 60mph, että kuorma-auton lavalla ammunta kaverit pois joukkoja tällaista ympäristöä se helposti paras peli päättyy olen koskaan ollut, mutta luultavasti vain siksi, että tätä kokemusta. Se oli hienoa, mutta en olisi mitoitettu jopa lähes yhtä suuri oli en todella tuntui, että olin mukana pelissä.
En voi todella ajatella mitään kehno peli päätteiden viime though. Luulin portaalin päättyy oli melko tacked, mutta jotka eivät tee sitä, että huono. Tietenkin, olen pelannut enimmäkseen MP vain pelejä viime aikoina, joten luulisin, että vuoksi. My System: 日夏子
|