mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Crap game endings

Reply

Thread Tools
Old 18 jan 2008, 15:18
Donor Groep

Default Crap game endings

hi guys net klaar FEAR nog eens en ik ben helemaal disappionted (en in de steek gelaten voelen, denken dat ze net gaf) met de laatste twee niveaus en einde scène. zo was gewoon benieuwd wat einde aan een spel is, je voelt, laat je die voor zijn totale onzin of zinloos en links je gevoel "thats it"?

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 19 januari 2008, 00:01
Donor Groep

Het is niet gemakkelijk de lente geest Redden. Het is meer film uitgangen voor mij.

Om eerlijk te zijn ben ik over het algemeen niet geïnteresseerd in het verhaal lijnen voor games. Ze zijn er gewoon vrij veel, omdat ze moeten worden en zijn meestal afterthoughts.

Begrijp me niet verkeerd, het is leuk om een waardig einde te krijgen, zoals in Halo en Halo 3, en verschillende eindes afhankelijk van de moeilijkheidsgraad waarop je de spellen op hebt voltooid. Opnieuw Halo en Halo 3. (Kan niet worden gehinderd voltooiing van Halo 2 op Legendary).

Ook ik speel het spel te krijgen tot het einde, maar ik willen niet alleen om naar het einde te maken aan het einde te zien.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 januari 2008, 00:18
Donor Groep

prooi .... het einde was Bizzare en onbevredigend. principe, dood je de baas, en vliegen een ruimteschip in de zon. dan je uiteindelijk terug op aarde helemaal fijn, en maak er zal een vervolg. het was behoorlijk stom ik zeggen ....

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 19 jan 2008, 02:47
Donor Groep

Frogger 2! Veel makkelijker dan Frogger.

Old 19 januari 2008, 12:59
Donor Groep

prooi was daar m8, een ander slecht eindigt wanneer zij meer zou kunnen doen, maar denk nog steeds dat was het ergste vrezen als het aantal geweldige levels had
Old 19 januari 2008, 16:09
Donor Groep

heb je ze allemaal gespeeld? gewoon cuz een spel eindigt, betekent niet zijn afgewerkt. Er zijn 3 angst uit. 4e binnenkort te komen. Ik speel voor zowel de verhaal lijn en gameplay. dat is waarom ik ben zo kieskeurig over de spellen die ik wil. maar angst is nog steeds een van mijn favoriete game series aller tijden.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 19 januari 2008, 17:17
Donor Groep

cheesepuff im niet te vragen hoe een aantal spelletjes klaar, alleen het een spel wanneer youve klaar is, zag het einde en je denkt "thats it", zoals we allemaal weten of een spel succesvol is zal er worden vervolgen
Old 19 januari 2008, 18:24
Donor Groep

you cant zeggen dat je klaar bent een boek hebt gelezen totdat je het hele verhaal. hetzelfde met spelletjes.
Old 20 januari 2008, 00:46
Donor Groep

dus in principe cheesepuff wat u zegt is dat je cant verleden beslissing over een spel tot de laatste games uit ??????
volslagen onzin mate get real en lees vraag aub
zelfs met boeken theres vervolgen kijken naar de Harry Potter-serie
en wat je eigenlijk zegt is dat je schuin rechter een van de uitgangen (elk een volledige verhaal) tot youve lees het laatste boek.
Old 20 januari 2008, 02:54
Donor Groep

Ik speelde het laatste level van Call of Duty 4 om 4 uur met weinig slaap. Het was grappig, omdat ik zo moe was dat het bijna volledig meeslepende, bijna als een droom. Running rond op 60 mph in de achterkant van een vrachtwagen schieten jongens van troepen in dat soort omgeving maakte het gemakkelijk de beste eindigend spel dat ik ooit heb gespeeld, maar waarschijnlijk alleen omdat van die ervaring. Het was geweldig, maar ik zou niet hebben beoordeeld het zelfs dicht bij zo hoog had ik niet echt het gevoel dat ik was in het spel.

Ik kan niet echt denken van een crappy game eindes laatste tijd wel. Ik dacht dat eindigt Portal was mooi op geplakt, maar dat maakt het niet zo slecht. Natuurlijk heb ik gespeeld meestal MP alleen games de laatste tijd, dus ik denk dat dat is waarom.

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HOLY CRAP! HELP! Bios Killed mijn PC. boventoon Algemeen Hardware Chat 5 16 november 2009 07:22
Welke printer moet ik kopen? (Alleen besefte hoe crap all-in-1 printer) Theresonly1 Digital Imaging & Printers 3 29 Jan 2009 14:41
Bt Homehub een stuk stront ... Of is het? Jimmy Hat Netwerken, modems & VoIP 4 25 mei 2008 03:06
Snijd de onzin mij vertellen waarom! marsay001 Grafische Kaarten & Monitors 6 15 Jan 2008 08:43
Router IP-en DNS-adressen - F '@ £ $ ing crap supergibbon Netwerken, modems & VoIP 3 11 jul 2007 10:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.