![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ret med min nye bygge jeg har lyst til PC spil dette vil være en stor forandring for mig som jeg altid har været en konsol person.
Nu har jeg hørt en masse om Crysis, men er det så godt som det ser ud? er der online spille? og også, hvad bruger du til at styre karakter ... Jeg tror det vil være fremmede bruge et tastatur og en mus som apposed til en 360-controller Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive spillet demoen og jeg personligt følte, jeg var spiller farcry igen
ikke appellerer til mig på alle Men på den registeransvarlige ting? Jeg hader dem for FPS jeg kun bruge tastatur og mus, glæde puder er for følsomme eller ikke nok ikke svar på dit spørgsmål meget, men jeg følte, at det er nødvendigt at skifer Crysis for nogle mærkelig grund Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| oh .... Jeg thaught det ville være genialt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej
Crysis WOT kan jeg sige om det sin farcry men opdatering bedre grafik, bedre spil, en smule bedre guns, spillet farcry ønsket at være medmindre u fik vista og og en anstændig kortet dont genere Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sin intet gerne farcry. Jeg har spillet det mange gange. hvis du siger, at det er noget lignende farcry, er du naturligvis ikke spiller det, og hvis du har, og siger det, din bare fly dum. Jeg er ked af at sige, men jeg bogstaveligt LMAO ved du kommentarer om langt og Crysis. mener du selv er klar over, hvordan forskellige spillet og historien linje? stor. dette er grunden til Crysis fik nogle af de højeste seertal nogensinde givet. sin ALLE sine krakket op til at blive og mere.
| |||
| |||
| Rar |
|
| |||
| |||
| Jeg spillede demoen og syntes, det var godt. Jeg bestilte spillet et par dage siden. Så vil vi se, hvor godt det egentlig er. Ja det har online spil. |
|
| |||
| |||
| i virkeligheden, så jeg ikke står i forhold til de 2 spil på alle. ok, der på en ø og har cool kikkerter. big huje. mange spil har dem. 10.10 i min bog. købe det. |
|
| |||
| |||
| godt i langt du tager narkotika og har super menneskelig kompetence på dette du trykker på en knap og få den samme virkning |
|
| |||
| |||
| Hvornår er du nogensinde tager stoffer i FarCry? |