![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oikealle uudet rakentaa luulisin pc pelaamista tämä on merkittävä muutos minulle, kuten olen aina ollut konsolin henkilö.
nyt olen kuullut paljon Crysis mutta onko se niin hyvä kuin miltä se näyttää? Onko online pelata? ja mitä hyötyä valvonnan luonne ... Mielestäni se on ulkomaalainen käyttäen näppäimistöä ja hiirtä, kuten apposed on 360 Controller My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive soitti demo ja i henkilökohtaisesti tuntui olin pelaaminen farcry uudelleen
ei miellytä minua lainkaan kuitenkin, että rekisterinpitäjän asia? Inhoan niitä FPS i käyttää vain näppäimistön ja hiiren, ilo tyynyt ovat liian herkkä tai ei riitä ei vastata kysymykseenne paljon mutta tunsin tarvetta hankepakettien Crysis joitakin kummallisia syystä My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| oh .... i thaught se tulee olemaan loistava |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei
Crysis WOT voi sanoa se sen farcry mutta päivitetty parempi grafiikka, parempi peli hieman paremmin pintansa, pelin farcry halusi ellei u Got Vista ja ja ihmisarvoisen kortin dont vaivautua My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sen mitään kuten farcry. Olen pelannut sitä moneen kertaan. jos sanotaan, että se on kaikkea muuta kuin farcry, sinun on luonnollisesti ei ole pelannut sitä ja jos olet ja sanoa se, teidän vain lentokoneella tyhmä. Ikävä sanoa, mutta olen kirjaimellisesti LMAO sinua kommentteja Far Cry ja Crysis. sinä edes, miten eri pelin toimintaan ja juoni on? valtava. Siksi Crysis sai jotkut parhaat koskaan antanut. sen ALL sen krakatun jopa olla, ja lisää.
| |||
| |||
| Mukava |
|
| |||
| |||
| Olen pelannut demon ja ajattelin, se oli hyvä. Tilasin pelin pari päivää sitten. Joten me näemme, miten hyvä se todella on. Kyllä siinä on online pelata. |
|
| |||
| |||
| Itse olen nähnyt mitään suhteessa 2 pelejä lainkaan. ok, siellä saarella ja on viileä kiikarit. iso hihkaista. monet pelit ovat niitä. 10/10 minun kirja. ostaa sitä. |
|
| |||
| |||
| hyvin kaukana otat huumeiden ja on super ihmisen valtaa tällä painat nappia ja saada aikaan saman vaikutuksen |
|
| |||
| |||
| Milloin EVER ottaa huumeita FarCry? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko Dragon Rakenna Kaikki On Krakattu enintään olla? | zator | Rautatavaran Chat | 1 | 14th Feb 2009 15:47 |
| Crysis: taistelukärjen - seuraava peli Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3. Lokakuu 2008 11:47 |
| Krakattu Sata HDD | wootwoot | Drives & Removable Media | 2 | 11. Jan 2008 17:17 |
| Krakattu LCD! | robodude | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 30th Aug 2007 17:17 |
| Krakattu LCD Screen kepponen | SocialWarfare | Off Topic Discussion | 1 | 26. Jul 2007 02:43 |
| Thread Tools | |
| |