![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
recht met mijn nieuwe bouwen i fancy PC Gaming dit zal een grote verandering voor mij als ik heb altijd al een console persoon.
nu heb ik veel gehoord over Crysis maar is het zo goed als het lijkt? is er online spelen? en ook wat gebruik je om het karakter ... Ik denk dat het zal worden vreemdeling met een toetsenbord en muis als apposed naar een 360-controller Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ive speelde de demo en ik vond dat ik speelde farcry opnieuw
geen beroep op me op alle echter, op de controller ding? Ik haat hen voor FOD ik alleen gebruik maken van toetsenbord en muis, vreugde pads zijn te gevoelig is of niet genoeg geeft geen antwoord op uw vraag veel, maar ik voelde de noodzaak om leisteen Crysis voor sommige vreemde reden
Mijn Systeem: Van mij
|
|
|
|||
|
|||
|
Oh .... i thaught zij ging briljant
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hoi
Crysis WOT kan ik zeggen over het haar farcry maar bijgewerkt betere graphics, betere gameplay, iets betere wapens, het spel farcry wilde worden tenzij u got vergezicht en en een fatsoenlijke kaart dont lastig Mijn Systeem: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
haar niets willen farcry. Ik heb het vaak over. als je zegt dat iets dergelijks farcry, heb je natuurlijk niet spelen en als je hebt en zeg dat je gewoon vliegtuig stom. Het spijt me om te zeggen maar ik letterlijk LMAO op je opmerkingen over Far Cry en Crysis. heb je ook beseffen hoe anders het spel spelen en verhaal lijn is? enorm. dit is de reden waarom Crysis heb enkele van de hoogste ratings ooit gegeven. haar ALLE haar gekraakte up te worden en nog veel meer.
|
|||
|
|||
|
Leuk
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik speelde de demo en vond het goed. Ik heb het spel een paar dagen geleden. Dus we zullen zien hoe goed hij echt is. Ja hij heeft wel online spelen.
|
|
|
|||
|
|||
|
in feite, ik zag geen verband met de 2 games op alle. ok, er op een eiland en hebben koele verrekijker. grote schreeuwen. veel spellen hebben die. 10/10 in mijn boek. kopen.
|
|
|
|||
|
|||
|
goed in Far Cry u drugs en hebben super menselijke bevoegdheden op dit u op een knop en krijg hetzelfde effect
|
|
|
|||
|
|||
|
Wanneer heb je ooit met drugs in FarCry?
|