![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| høyre med mine nye bygge i fancy PC vil dette være en stor endring for meg som jeg har alltid vært en konsoll person.
nå har jeg hørt mye om crysis men er det så godt som det ser ut? er det online spill? og hva bruker du til å styre karakteren ... Jeg tror det vil være fremmed hjelp av et tastatur og mus som apposed til en 360-kontrolleren Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive spilt demoen, og jeg personlig følte jeg spiller farcry igjen
ikke appellerer til meg på alle Men på kontrolleren ting? Jeg hater dem for FPS jeg bare bruke tastatur og mus, glede pads er for sensitivt eller ikke nok ikke svar på spørsmålet ditt mye, men jeg følte behov for å skifer crysis for noen merkelig grunn Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| oh .... Jeg thaught det skulle bli strålende |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei
crysis wot kan jeg si om det sin farcry men oppdatert bedre grafikk, bedre spill, litt bedre våpen, spillet farcry ønsket å være hvis u fikk vista og og en anstendig kortet dont bry Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det ingenting som farcry. Jeg har spilt det mange ganger. hvis du sier det er noe lignende farcry du åpenbart ikke å spille det, og hvis du har og si det, vil bare fly dumt. Jeg beklager å si, men jeg bokstavelig LMAO at du kommentarer om Far Cry og Crysis. Gjør deg selv innser hvor forskjellige spill og story line er? diger, stor, enorm. Dette er grunnen Crysis har noen av de høyeste rangeringer noensinne gitt. dens alle sprakk opp til å være med mer.
| |||
| |||
| Hyggelig |
|
| |||
| |||
| Jeg spilte demoen og syntes det var bra. Jeg bestilte spillet et par dager siden. Så får vi se hvor godt det egentlig er. Ja, det har online play. |
|
| |||
| |||
| faktisk, så jeg ikke noe forhold til 2 spill i det hele tatt. ok, det på en øy og har kul kikkert. stor boks. mange spill har disse. 10.10 i min bok. kjøper den. |
|
| |||
| |||
| brønn i Far Cry du tar narkotika og har super menneskelige kreftene i dette du trykker på en knapp og få samme virkning |
|
| |||
| |||
| Når du en gang ta narkotika i FarCry? |