![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| höger med min nya bygga i fancy st spel detta kommer att bli en stor förändring för mig eftersom jag har alltid varit en konsol person.
Nu har jag hört mycket om Häxkungens men är det så bra som det verkar? Det finns online spela? och vad använder ni för att kontrollera karaktären ... Jag tror det kommer att vara främmande att använda ett tangentbord och mus som apposed till en 360 controller Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive spelat demon och jag personligen kände att jag spelade farcry igen
inte tilltalar mig alls Men på styrenheten sak? Jag hatar dem för FPS jag bara använda tangentbord och mus, glädje kuddar är alltför känsliga eller inte tillräckligt inte besvarar din fråga mycket men jag kände behov av skiffer Häxkungens för vissa udda anledning Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| oh .... Jag thaught det skulle bli lysande |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej
Häxkungens WOT kan jag säga om det dess farcry men uppdateras bättre grafik, bättre spelet, något bättre vapen, spelet farcry ville vara såvida u har vista och och ett anständigt kort dont bother Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det inget som farcry. Jag har spelat det många gånger om. om du säger att det är något liknande farcry du naturligtvis inte spela den och om du har och säga det, du bara plan dum. Jag är ledsen att säga men jag bokstavligen LMAO på dig kommentarer om långt och Häxkungens. Brukar du även inse hur olika spelet och historia är? enorm. det är därför Häxkungens fick några av de högsta betyg som någonsin givits. dess alla dess sprickor upp till vara och mycket mer.
| |||
| |||
| Trevlig |
|
| |||
| |||
| Jag spelade demon och tyckte det var bra. Jag beställde spelet ett par dagar sedan. Så vi får se hur bra det egentligen är. Ja det har onlinespel. |
|
| |||
| |||
| Faktum är att jag såg något samband med de 2 spel alls. ok, finns på en ö och har cool kikare. stora skrika. Många spel har dem. 10.10 i min bok. köper den. |
|
| |||
| |||
| väl långt du tar droger och har super mänskliga befogenheter på detta du trycker på en knapp och få samma effekt |
|
| |||
| |||
| När ska du någonsin ta droger i FarCry? |