![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou mensen de Crysis Demo is hier.
Iedereen thats bereid tot een nu gaan kan. Gelieve uw gedachten hier. Om de draad een beetje meer informatieve vooral voor aspirant-bouwers systeem kunt u uw systeem specs welke instellingen u het spel op en de aanpassing van de FOD je krijgt. Downloaden Fraps om toezicht te houden op uw FOD. Ben ik de indruk? Met de grahics niet bijzonder, en de prestaties? ![]() De gameplay maar in mijn opinie is damn good! Hoera iets positiefs van mij. ![]() Vergeet niet wat ik moest mezelf eraan herinneren dat er waarschijnlijk isnt een pc kun je bouwen, dat nu loopt deze game op Max alles. ![]() NVIDIA lijkt te hebben gehad om overhaast uit Beta bestuurders alleen vandaag al dus ik verwacht / hoop dingen zal verbeteren. 169.01 Beta Drivers Ik denk dat de hype dit spel heeft ontvangen, kan alleen maar eindigen met sommige mensen een beetje teleurgesteld. De anticipatie is groter dan de realisatie en dat allemaal. Hoe dan ook zal ik zien wat anderen te zeggen hebben voordat je een bericht plaatst meer. E6600@3.35Ghz 2GB DDR2-1066 8800GTX 768MB Sommige resultaten. Ik probeerde een aantal verschillende varianten, maar vinden deze instellingen te worden over de beste voor me.It zou hebben gekeken of het beter had kunnen draaien sneller. Dit gaf een relatief gelukkig medium. 1440x900 IS Detail Medium AA X4 25-45 FPS Edited toe te voegen: Er zijn super geheime (lol) benchmarking batchbestanden in C: \ Program Files \ Electronic Arts \ Crytek \ Crysis SP Demo \ Bin32 ![]() Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| heya krill, kreeg de demo een paar uur geleden. moet zeggen, de graphics Arnt al dat indrukwekkend. de gameplay is erg goed tho. mijn opstelling: e6750@2.66 2GB Corsair xms2 800MHz BfG 8800GTS 320mb OC scherm res: 1280 x 1024 Ik heb alles op high zonder AA. kreeg van 25fps min tot max 46fps. toen heb ik alles op high met 4x AA Ik heb min 15fps en max 32fps. sommige screenies: ![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Necromancier. Hey iemand eens met me over de graphics! Hoewel die geloven wij kijken naar deze screenies? Echt mensen die ze net dont look die veel tijdens het afspelen. Waarschijnlijk omdat waarvan iedere hoge AA stuurt de FOD daling. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i cant zelfs installeren recht lol, ik voer het installatieprogramma, zegt installateur is voltooid etc etc geen problemen, maar i cant find any lancering pictogrammen ......... im stumped ive zelfs ontdekkingsreiziger de temp bestanden maar ive had geen geluk lol
| |||
| |||
| Gebruikt u Vista door enige kans? |
|
| |||
| |||
| uw rechterhand krill. AA gewoon volledig doodt de FOD. het is nog steeds okayish met alles op high (geen AA) (i die screenshots gepost werden de bijeenkomsten die ik vond met behulp van Fraps in het spel), maar wanneer je het spel te spelen, alleen doesnt greep je grafische verstandig. ive onlangs geïnstalleerd Clive barkers Jericho. en de manier waarop de verschillende texturen worden gebruikt, voor de verlichting en de wijze waarop de achtergronden kijken soort fazed totdat je ze direct kunt daadwerkelijk doen voelen alsof je in het spel * *. misschien dingen die vorm zullen geven op de release van de volledige versie. en hopelijk een betere grafische drivers zullen komen. omdat die 169.01 drivers werden simpelweg overhaast. |
|
| |||
| |||
| Ja ik speelde de demo van Jericho en de graphics zijn veel beter of wat over Call of Duty 4? Ik schuld EA voor nog eens haasten things.yeah dit spel heeft genomen leeftijden te komen, maar waarom vrijlating sub standaard spul? We kunnen wachten (en sommigen van ons kunnen) lol Gewoon wachten tot de vol spel is released.Patch na patch na patch omdat EA rush wat in wezen een Beta. |
|
| |||
| |||
| im draait vista Buts zijn ok Ik heb het gevonden, didnt realiseren is een EA game lol dus ik vond er een lunch in de games ok, ik wil weten meer over multiplayer beginnen wil specs vergezicht 2GHz dual 2gig ram 8600gt de games loopt een beetje traag, im ga spelen met de instellingen en update mijn bericht |
|
| |||
| |||
| Kom op Mrdaveyk draaien sommige benchmarks! Citaat:
Ook als u de CPU-benchmark krijgt u te zien een raket Launcher.Wooooo! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Crysis: Kernkop - de volgende game van Crysis! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 17 | 3rd Oct 2008 11:47 |
| Crysis op mijn setup? | Cew27 | PC & Gaming Console | 10 | 21 Jan 2008 16:06 |
| Hulp bij Crysis | banjo7 | PC & Gaming Console | 3 | 31 dec 2007 16:49 |
| Waar vind ik de angst project oorsprong demo? | cheesepuff | PC & Gaming Console | 3 | 17 nov 2007 12:57 |
| FEAR SP Demo problemen | xactly | PC & Gaming Console | 6 | 1e sep 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |