![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel folk Crysis Demo er her.
Anyone dvs villig til å gi den en gå nå kan. Vær dele dine tanker her. For å gjøre tråden litt mer informative særlig for fremtidige systembyggere kan du ta med din system spesifikasjoner hvilke innstillinger du kjører spillet og omtrentlig FPS du får. Laste ned FRAPS å overvåke FPS. Jeg imponert? Med grahics ikke spesielt, og resultatene? ![]() The gameplay men i min mening er jævla bra! Hurra noe positivt fra meg. ![]() Husk da jeg måtte minne meg selv at det sannsynligvis isnt en PC kan du lage akkurat nå som vil kjøre dette spillet på Max alt. ![]() NVIDIA synes å ha måttet jag ut Beta drivere bare i dag men så jeg forventer / håper ting blir bedre. 169.01 Beta Drivers Jeg tror alle sprøytenarkoman dette spillet har fått bare kunne noen gang slutter med noen folk som blir litt skuffet. De forventningene er større enn realiseringen og alt det der. Allikevel vil jeg se hva andre har å si før du legger mer. E6600@3.35Ghz 2GB DDR2 1066 8800GTX 768MB Noen resultater. Jeg prøvde noen forskjellige varianter men oppdaget disse innstillingene til om det beste for me.It kunne ha sett bedre eller det kunne ha kjørt fortere. Dette ga en relativt happy medium. 1440x900 WS Detail Medium AA X4 25-45 FPS Redigert for å legge til: Det er super hemmelig (lol) referansemålingen satsvise filer i C: \ Programfiler \ Electronic Arts \ Crytek \ Crysis SP Demo \ Bin32 ![]() Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| heya krill, fikk demo noen timer siden. må si grafikken Arnt alle som imponerende. spillet er veldig bra tho. min rigg: e6750@2.66 2GB Corsair xms2 800mhz BFG 8800gts 320mb OC skjermen res: 1280 x 1024 Jeg satte alt på high uten AA. fikk fra min 25fps til max 46fps. når jeg legger alt på high med 4x AA Jeg fikk min 15fps og maks 32fps. noen screenies: ![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Necromancier. Hei noen enige med meg om grafikk! Men hvem skulle tro vi ser på de screenies? Virkelig folk de bare dont utseendet stor under avspilling. Sannsynligvis fordi aktivere noen høy AA sender FPS plummeting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i cant selv installere den høyre lol, jeg kjører installasjonsprogrammet, sier installasjonsprogrammet er fullført osv. osv. ingen problemer, men jeg skrånende finner noen lanseringen ikoner ......... im stumped Ive selv explorer Temp-filer, men Ive fikk nei lol
| |||
| |||
| Bruker du Vista med noen sjanse? |
|
| |||
| |||
| høyre krill. AA bare helt dreper den fps. den fremdeles ser okayish med alt på high (ingen AA) (de skjermbilder i oppslag var de som tok jeg bruke fraps i spillet), men når du spiller spillet, er det bare doesnt grep du grafikk klok. Ive nylig installert clive barkers Jeriko. og måten de forskjellige teksturer blir brukt, belysning og hvordan bakgrunn ser slags fazed ut til du ser på dem direkte, du actuallly gjøre føles som om du * i spillet *. kanskje ting vil formen på utgivelsen av fullversjonen. og forhåpentligvis noe bedre grafikk drivere kommer ut. fordi de 169.01 driverne ble bare rushed. |
|
| |||
| |||
| Ja jeg spilte demo av Jericho og grafikken er mye bedre, eller hva med Call of Duty 4? Jeg klandre EA for enda en gang rushing things.yeah dette spillet har tatt aldre å komme ut, men hvorfor slipper sub standard stuff? Vi kan vente (vel noen av oss kan) lol Bare vent til den mett Spillet er released.Patch etter oppdateringen etter oppdateringen fordi EA rush ut hva er egentlig en betaversjon. |
|
| |||
| |||
| im kjører vista buts sin ok jeg fant den, didnt realisere det var et EA spill lol så jeg fant en lunsj i det kampene ok, jeg ønsker å finne ut mer om multiplayer første som specs vista 2ghz dual 2gig ram 8600gt spillene kjører litt svak, im gonna play med innstillingene og oppdatere min post |
|
| |||
| |||
| Kom Mrdaveyk kjøre noen benchmarks! Sitat:
Også hvis du kjører CPU benchmark vil du få se en Rocket Launcher.Wooooo! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Crysis: stridshode - det neste spillet i Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 okt 2008 11:47 |
| Crysis på mitt oppsett? | Cew27 | PC & Console Gaming | 10 | 21 januar 2008 16:06 |
| Hjelp med Crysis | banjo7 | PC & Console Gaming | 3 | 31 desember 2007 16:49 |
| Hvor finner jeg frykter prosjektet origin demo? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 3 | 17 nov 2007 12:57 |
| Frykt Demo SP problem | xactly | PC & Console Gaming | 6 | 1ste sep 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |