![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey jeg endelig fået Crysis, men i aftes, da jeg genoptaget spilleregler grafikken er rodet sammen, den ene side af kortet har grå objekter? og også i går aftes, da jeg var spiller torsk 4/crysis pc'en blot proze forlader en irriterende lyd looping, jeg dont tror gfx Overskredet 80 grader og CPU gjorde ikke gå abouve 55
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg ved, at dette er en grafikkort driver fejl, jeg havde en lignende ting i BF2142 med min X800GTO kort, men jeg ændrede driverne til omega drivere, og ser ud til at fungere nu, er du på den nyeste drivere?
| |||
| |||
| Det tror jeg, hvordan kan jeg kontrollere |
|
| |||
| |||
| prøv at højreklikke på Denne computer / egenskaber / hardware / device manager / derefter vælge displayet adapter og højreklikke på det og vælge Opdater driver, bør dette arbejde. Den anden måde at gøre det på, er at gå til producentens websted og finde de nyeste drivere, og installere dem, hvis du allready have de nyeste drivere, vil det ikke gøre en forskel, hvis du ikke har de nyeste drivere, de vil blive installeret. Efter at prøve de spil igen, hvis det stadig ikke virker, kommer tilbage, og en anden kan fremlægge en løsning, som jeg ikke ved, hvad der ellers ville det være. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 80deg er stadig en masse, er det en ultra dog. Oddly, jeg har haft det samme emne i CoD4? Har du downloade 1.5 seneste også?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for at sikre at du har den nyeste driver gå til nvidia driver hente og sammenligne datoen for den nyeste release Hvis du gør det via Enhedshåndtering, ikke sikker på, at hvis bare jeg får det, men vista vil gerne fortælle mig, jeg har den nyeste driver, hvis jeg installerer fra cd eller en meget gammel driver lige tjekke webby dude. også prøve nogle patches til spil, kunne være en fejl eller noget, vil du få dem på spil website
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan prøve at bruge dette hvis du har ikke allerede, sine den nyeste patch
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| cheers alle ill prøve det nu, hvad med indefrysning i spil? det kun gjorde det efter at jeg har installeret Crysis |
|
| |||
| |||
| ok problemet fortsætter spillet frøs, og da jeg ramte den magt down knappen det whent til skrivebordet på OK og derefter lukke ned, det gjorde det en gang med torsk 4 og når jeg genstartet grafikken isnt over 77, og også når jeg lastet Crysis igen og spillet i et stykke tid derefter kontrolleres Teknologiforvaltningsplanerne de var 77 og, så er det en varme / game / driver problem? også er der alligevel kan jeg slå blæserhastighed op på gfx |
|
| |||
| |||
| Som for at dreje blæserhastighed op, kan du downloade "Nview" fra Nvidia, og som vil gøre det muligt at overclock og etc. Når du får det installeret vil du være i stand til at OC den blæserhastighed. Hope that helps. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rodet sammen Graphics Driver - Acer 2920Z med en T3400 og GL960 (GMA X3100) | anthonyla65 | Grafikkort & Monitors | 4 | 1 april 2009 22:51 |
| Crysis: sprænghoved - næste omgang Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Hjælp med Crysis | banjo7 | PC & Console Gaming | 3 | 31 december 2007 16:49 |
| Crysis Grafik Indstillinger | Blazing933 | PC & Console Gaming | 3 | 27 oktober 2007 07:23 |
| Bios problem! - Grafik rodet op. | joker28 | Grafikkort & Monitors | 20 | 16 august 2007 17:39 |
| Thread Tools | |
| |