![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey i lopulta sai Crysis mutta viime yönä, kun i jatkettiin soitti kuviot ovat sekaisin, toinen puoli kartta on harmaa esineitä? ja myös viime yönä, kun olin pelaaminen turskaa 4/crysis pc vain proze lähtevät ärsyttävää ääntä silmukoiminen, i dont mielestäni gfx exeeded 80 astetta ja CPU didnt go abouve 55
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minun tietääkseni tämä on näytönohjain kuljettajan virhe, minulla oli samanlainen asia BF2142 minun X800GTO kortin, mutta olen muuttanut kuljettajat on omega ajureita, ja tuntuu toimivan nyt, ovat teille uusimmat ajurit?
| |||
| |||
| i think so Miten voin tarkistaa |
|
| |||
| |||
| Yritän oikeus napsauttamalla Oma tietokone / ominaisuudet / hardware / Device Manager / valita näytön sovitin ja oikeus napsauta tästä ja valitse Päivitä ohjain, tämän pitäisi toimia. Toinen tapa tehdä se, on mennä valmistajan www-sivuilla, ja etsiä uusimmat ajurit ja asentaa ne, jos allready on uusimmat ajurit, se ei tehdä eroa, jos dont on uusimmat ajurit, ne on asennettu. Tämän jälkeen yritä pelit uudelleen, jos se ei vieläkään toimi, tule takaisin, ja joku muu voi esittää ratkaisu, sillä en tiedä, mitä muuta se olisi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 80deg on vielä paljon, se on äärimmäisen kuitenkin. Kumma, olen ollut sama kysymys CoD4? Teitkö ladata 1.5 viime liian?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| varmistaa, sinulla on uusin ajuri mene nvidia kuljettaja lataa ja vertailla ajan uusin release jos et sitä kautta laite johtaja, ole varma, jos vain saan tämän, mutta näköala mielellään kerro sain uusin kuljettaja jos i asentaa rompulta tai erittäin vanha kuljettaja vain tarkistaa Webby jätkä. kokeilla myös joitakin korjaustiedostot pelejä, voisi olla vika tai jotain, saat ne pelit verkkosivuilla
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisit kokeilla tämä jos havent jo sen uusimman korjaustiedoston
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| cheers kaikki huonosti kokeilla sitä nyt, mitä siitä jäädytetään peleissä? se vain se, kun olen asentanut Crysis |
|
| |||
| |||
| ok ongelma peli jäätyi ja kun i osui sammuttamatta painiketta se whent n työpöydällä ok ja sitten suljetaan, se ei sitä kerran Turskaa 4 ja kun i rebooted grafiikan isnt edellä 77 ja myös silloin, kun i ladattu Crysis uudelleen ja ollut jonkin aikaa sitten tarkistanut tmps ne olivat 77 samoin, niin onko se lämpö / peli / ajuri ongelma? Lisäksi on olemassa kuitenkin voin kytkeä puhallin nopeuttaa annetun gfx |
|
| |||
| |||
| Mitä kääntämällä tuulettimen nopeuden, voit ladata "Nview" alkaen Nvidia ja se annetaan overclock ja jne. Kun saat että asennettuna voit OC tuulettimen nopeutta. Toivon, että auttaa. |