![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey ik heb eindelijk Crysis, maar afgelopen nacht toen ik hervat de weergave van de graphics zijn messed up, een kant van de kaart heeft grijs voorwerpen? en ook afgelopen nacht toen ik speelde kabeljauw 4/crysis de pc net proze verlaten van een irritant geluid looping, i dont denk dat de gfx exeeded 80 graden en cpu didnt go abouve 55
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor zover ik weet is dit een grafische kaart driver fout, ik had een soortgelijke zaak in BF2142 met mijn X800GTO kaart, maar veranderde ik de drivers voor de Omega drivers, en lijkt nu te werken, bent u over de nieuwste drivers?
| |||
| |||
| Ik denk dus hoe kan ik controleren |
|
| |||
| |||
| proberen recht te klikken op mijn computer / eigenschappen / hardware / device manager / kies de display adapter en klik met de rechtermuisknop op dat en kies update bestuurder, dit zou moeten werken. De andere manier om dit te doen, is om naar de website van de fabrikant, en kijk voor de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze, als u al over de nieuwste stuurprogramma's, het zal niet het verschil maken, als je niet over de nieuwste stuurprogramma's, zij zullen worden geïnstalleerd. Daarna probeert de spellen weer, als het nog steeds niet werkt, kom terug, en iemand anders kan doen een oplossing, want ik weet niet wat het zou worden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 80deg is nog veel, het is een ultra echter. Gek, ik heb hetzelfde probleem in CoD4? Heb je download 1,5 recentelijk ook?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| om ervoor te zorgen dat je de nieuwste driver naar nvidia driver te downloaden en te vergelijken met de datum van de nieuwste release als u doen via Apparaatbeheer, niet zeker of alleen ik, maar Vista zal graag vertellen me dat ik heb de nieuwste stuurprogramma als ik installeren vanaf de cd of van een zeer oud bestuurder controleer de Webby dude. Ook proberen sommige patches voor de spellen, kan een bug of zo, dan krijgt u ze op de spellen website
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je zou kunnen proberen met behulp van dit Als u havent al, zijn de nieuwste patch
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| cheers alle zieke Probeer het nu, hoe zit het vriespunt in de games? het alleen deed het nadat ik Crysis |
|
| |||
| |||
| ok het probleem zich blijft het spel bevroor en wanneer ik klik op de power knop omlaag whent het naar het bureaublad op OK en vervolgens afgesloten, zij het een keer met kabeljauw 4 en toen ik opnieuw de grafische isnt boven 77 en ook als ik geladen Crysis opnieuw en speelde een tijdje gecontroleerd de PTB ze 77 zijn, dus is het een warmte / game / driver probleem? Ook is er toch dan kan ik de snelheid van de ventilator op de gfx |
|
| |||
| |||
| Zoals voor het draaien van de ventilator te bespoedigen, kunt u deze downloaden "Nview" van Nvidia en die het mogelijk maken te overklokken en enz. Als je dat geïnstalleerd kan u OC de snelheid van de ventilator. Hoop dat het helpt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Messed up Graphics Driver - Acer 2920Z met een T3400 en GL960 (GMA X3100) | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | De 1 april 2009 22:51 |
| Crysis: Kernkop - de volgende game van Crysis! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 17 | 3rd Oct 2008 11:47 |
| Hulp bij Crysis | banjo7 | PC & Gaming Console | 3 | 31 dec 2007 16:49 |
| Crysis Graphics Settings | Blazing933 | PC & Gaming Console | 3 | 27 okt 2007 07:23 |
| Bios probleem! - Grafische messed up. | joker28 | Grafische Kaarten & Monitors | 20 | 16 aug 2007 17:39 |
| Thread Tools | |
| |