![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej jag äntligen fick Häxkungens men igår när jag återupptogs spelar grafiken är ställt till det, ena sidan av kartan har grå objekt? och även i går kväll när jag spelade torsk 4/crysis datorn bara proze lämnar ett irriterande ljud looping, jag dont tror att Gfx exeeded 80 grader och CPU didnt gå abouve 55
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Såvitt jag vet att det är ett grafikkort förarens fel, jag hade en liknande sak i BF2142 med min X800GTO kortet, men jag ändrade drivrutiner till omega drivrutiner och verkar fungera nu, är du på de senaste drivrutinerna?
| |||
| |||
| Jag tycker så hur kan jag kontrollera |
|
| |||
| |||
| Försök att högerklicka på Den här datorn / egenskaper / maskinvara / enhetshanteraren / välj display adapter och högerklicka på den och välj Uppdatera drivrutin, bör detta arbete. Det andra sättet att göra det, är att gå till tillverkarens hemsida och leta efter de senaste drivrutinerna och installera dem, om du redan har de senaste drivrutinerna, det kommer inte att göra en skillnad, om du inte har de senaste drivrutinerna, de kommer att installeras. Efter att prova spel igen, om det fortfarande inte fungerar, kom tillbaka, och någon annan kan lägga fram en lösning, som jag vet inte vad det skulle vara. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 80deg är fortfarande mycket, det är ett ultra dock. Konstigt nog har jag haft samma fråga i CoD4? Visste du hämtar 1.5 sistone också?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| att se till att du har den senaste drivrutinen gå till nvidia föraren hämta och jämföra med den dag då den senaste versionen Om du gör det via enhetens chef, inte säker på om det bara jag här, men vista kommer med glädje berätta att jag har den nyaste drivrutinen om jag installera från CD eller en väldigt gammal drivrutin Titta bara Webby dude. också prova några patchar för spel, kan vara en bugg eller något, kommer du att få dem i spel webbplats
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan prova att använda den här Om du har redan sin senaste patch
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Skål alla sjuka prova det nu, hur är det med frysning i spel? den bara gjorde det efter att jag installerat Häxkungens |
|
| |||
| |||
| ok problemet kvarstår spelet frös och när jag träffade stänga knappen det whent till skrivbordet ok och sedan stängas av, det gjorde det en gång med COD 4 och när jag rebooted grafiken isnt över 77 och även när jag lastade Häxkungens igen och spelade för ett tag sedan kontrolleras Planerna för teknikutnyttjande de var 77, så är det en värme / spel / föraren problem? också är det ändå jag kan vända fläktvarvtal på Gfx |
|
| |||
| |||
| När det gäller att vrida fläktvarvtal upp, kan du ladda ner "Nview" från Nvidia och som gör det möjligt att överklockning och etc. När du får det installerat kommer du att kunna OC fläktvarvtalet. Hoppas det hjälper. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Trasslat till Graphics Driver - Acer 2920Z med en T3400 och GL960 (GMA X3100) | anthonyla65 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 1 april 2009 22:51 |
| Häxkungens: bomben - nästa omgång Häxkungens! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Hjälp med Häxkungens | banjo7 | PC & Console Gaming | 3 | 31 december 2007 16:49 |
| Häxkungens Graphics Inställningar | Blazing933 | PC & Console Gaming | 3 | 27 oktober 2007 07:23 |
| Bios problem! - Grafik trasslat till. | joker28 | Grafikkort & Skärmar | 20 | 16 august 2007 17:39 |
| Thread Tools | |
| |