![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| heyy fyrene, Grundlæggende ive fik Crysis på pc, løber langs ganske lykkeligt på høje indstilling på 1024 x 768 opløsning (jeg tror thts højre res), meget meget få halter eller hakker, og når de gør det alligevel sin næppe mærkbar. men uden synlig grund, den lukker alle nu og da, med et Windows-fejl boksen popping op at sige en fejl har fundet sted, og dette program er blevet lukket. sorry for the inconvinence etc etc. ... Så vidt jeg kan se, theres ingen mønster til det, det gjorde det omkring 9 gange i en time en gang, da jeg spillede det i ca 2 eller 3 timer lige før den gjorde det igen ... grafikkort drivere er up to date, og køre hele spil bøde. kerne temps komme ind lav 50's, og grafikkort i lav 60's max. dunno hvis any1 ellers har haft dette problem ved sin virkelig begynder at ost mig ud nu! cheers, MCTW PS sorry hvis jeg pludre :-) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enhver overclock? Hvad er den fejl besked?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Beklager, men gjorde ikke se dit svar! overclocks kun på CPU, og Thats lave af skrald bord Jeg har doesnt lad mig ændre spænding fejlen er en Windows-en, siger 'crysis.exe er stødt på, og en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden. " |
|
| |||
| |||
| hvad OS er du på? |
|
| |||
| |||
| XP Pro SP3 :-) |
|
| |||
| |||
| nulstille din CPU tilbage til standered hastighed, og prøv igen, selv om hele computer ville af frosne - tror jeg. kan du prøve at geninstallere spillet |
|
| |||
| |||
| Jeg spekulerede på Bout de overclock som uve sagt, men det er den onli Spillet er ikke for den. sin werid tho var jeg bruger det for Bout 3 timer i dag uden stop, og det kørte fint. prøvet det igen lidt senere, og det styrtede ned / lukkede 4 gange i 20mins! ill kopi off spillet mapper derefter geninstallere det, håbede jeg var ikke nødt til at gøre det :-) |
|
| |||
| |||
| og det lyder som et software problem, måske ikke gjorde med ya os, men du kan også gøre, hvad du kan prøve, vil du også have den nyeste patchs? |
|
| |||
| |||
| dont kende patchs at være ærlig. Jeg skal kontrollere, at i morgen og kommer tilbage til dig, det ikke noget, jeg gerne tænkte på at se på |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi ikke lyde som lidt af et software problem, men også kunne være en GPU problem Hvilke kort, du spiller den med?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE holder lukke [ned] | gideon112 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 29. maj 2009 10:46 |
| PC spil lukning? | mxmad32 | PC & Console Gaming | 10 | 30 december 2008 10:46 |
| Crysis: sprænghoved - næste omgang Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Firefox lukker sig i Ubuntu Hardy | Rob1 | Linux & Alternative OS | 7 | 6. maj 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |