![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heyy guys, pohjimmiltaan ive sai Crysis PC, kulkee pitkin aivan onneksi High-asetus 1024 x 768 res (i usko thts oikeus res), erittäin hyvin vähän jäänyt tai stutters, ja kun ne eivät tapahdu sen tuskin havaittavissa. mutta ei ole selvää syytä, se sulkeutuu aina silloin tällöin, jonka ikkunat virhe laatikko kääntyvät sanomalla virhe, ja tämä ohjelma on suljettu. sorry for the inconvinence jne jne. ... sikäli kuin ymmärrän, Theres no mallia, se teki sen noin 9 kertaa joka tunti kerran, sitten i ollut se noin 2 tai 3 tuntia suoraan ennen kuin se teki sen taas ... näytönohjaimen ajurit ovat ajan tasalla, ja suorita kaikki yli pelejä hyvin. ydin temps päästä alhainen 50-luvulla, ja grafiikka kortti alhainen 60 enimmäisarvosta. dunno jos any1 muu on ollut tätä ongelmaa, sen todella alkaa juusto minut ulos nyt! cheers, MCTW PS pahoillani, jos i leperrellä :-) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki overclock? Whats virhe msg?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| sorry, didnt näe vastausta! overclocks vain suorittimen ja thats alin määrä roskaa aluksella olen doesnt haluan muuttaa jännitteet virhe on ikkunat yksi, sanoo "crysis.exe on havainnut ja virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme mahdollisia haittoja. " |
|
| |||
| |||
| mitä os ovat sinulle? |
|
| |||
| |||
| XP Pro SP3 :-) |
|
| |||
| |||
| reset suorittimen takaisin standered nopeus, ja yritä uudelleen, vaikka koko tietokoneen olisi jäädytetty - i think. Yritä asentaa peli |
|
| |||
| |||
| Mietin bout on overclock kuin uve sanoi, mutta tämä on onli peli se on. sen werid tho, olin käyttänyt sitä bout 3 tuntia tänään ei lopeta, ja se sujui hyvin. Yritin uudelleen hieman myöhemmin, ja se kaatui / suljettu 4 kertaa 20mins! huonon kopion pois pelistä kansiot asennettava se sitten uudelleen, toivoi i wasn't joutuu tehdä tämän :-) |
|
| |||
| |||
| hyvin se kuulostaa ohjelmisto ongelma, ehkä ei ollut kanssasi os, mutta voit myös tehdä sen, mitä voit kokeilla, sinulla on myös uusimman patchs? |
|
| |||
| |||
| dont tiedä patchs oltava rehellisiä. i on tarkistettava, että huomenna ja palaan teille, thats ole jotain olin ajatellut tarkastellaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei ei kuulostaa hieman ohjelmisto ongelmia, mutta myös voisi olla GPU ongelma Mitä kortin pelaaminen sen?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE pitää sulkeminen [kaatuu] | gideon112 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 29. toukokuuta 2009 10:46 |
| PC-pelit sulkeminen? | mxmad32 | PC & Console Gaming | 10 | 30 Dec 2008 10:46 |
| Crysis: taistelukärjen - seuraava peli Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3. Lokakuu 2008 11:47 |
| Firefox Päätöskurssi itse Ubuntu Hardy | Rob1 | Linux & Alternative OS | 7 | 6. toukokuuta 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |