![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| heyy jongens, wezen, ive got Crysis op de PC, loopt langs heel gelukkig op HOGE instelling op 1024 x 768 res (i think thts het recht res), zeer zeer weinig vertragingen of stottert, en wanneer zij zich toch voordoen zijn nauwelijks merkbaar. maar zonder duidelijke reden, het sluit zo nu en dan, met een Windows-fout doos tevoorschijn komen zeggen een fout heeft voorgedaan en dit programma is gesloten. excuses voor het inconvinence etc etc. ... Voor zover ik kan zien, theres geen patroon is, heeft het over 9 keer in een uur een keer, dan speelde ik het voor ongeveer 2 tot 3 uur rechtdoor voordat hij deed het weer ... grafische kaart drivers zijn up-to-date, en lopen overal spellen prima. core temps krijgen in lage 50's, en de grafische kaart in een lage 60's Max. dunno wanneer any1 anders heeft dit probleem zijn echt beginnen kaas me nu! cheers, MCTW PS Sorry als ik praten :-) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Elke overklokken? Whats the error msg?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| sorry, didnt zie uw antwoord! overclocks alleen op de cpu en thats laag van de rommel boord i have doesnt Laat me wijzigen spanningen de fout is een Windows-een, zegt 'crysis.exe heeft aangetroffen en een probleem en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het eventuele ongemak. " |
|
| |||
| |||
| os wat zijn jullie aan de hand? |
|
| |||
| |||
| XP Pro SP3 :-) |
|
| |||
| |||
| uw cpu terug naar standered snelheid, en probeer het opnieuw, maar de hele computer zou bevroren - denk ik. Probeer het opnieuw installeren van het spel |
|
| |||
| |||
| Ik vroeg me af bout de overklokken als uve gezegd, maar dit is de onli spel doet het op. haar werid tho, ik was te gebruiken voor de aanval van vandaag 3 uur non-stop, en het liep prima. geprobeerd het weer een beetje later en hij crashte / gesloten 4 keer in 20mins! slechte kopie van de game mappen vervolgens opnieuw te installeren, hoopte i wasnt zal hebben om dit te doen :-) |
|
| |||
| |||
| en het klinkt als een software probleem, misschien niet te hebben gedaan met je OS, maar je kunt ook doen wat je kunt proberen, doe je ook de nieuwste Patchs? |
|
| |||
| |||
| Geen idee over de Patchs om eerlijk te zijn. Ik zal nagaan of morgen en terug te komen, dat is niet iets wat ik dacht te kijken naar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi klinkt als een beetje van een software-probleem, maar ook kan een GPU probleem Welke kaart je aan het spelen met?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|