![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| heyy fyrene, utgangspunktet, Ive fikk crysis på pc, kjører langs ganske lykkelig på høy innstilling på 1024 x 768 oppløsning (jeg tror thts høyre res), svært svært få lags eller stutters, og når de gjør oppstå sine knapt merkbart. men ingen åpenbar årsak, den lukkes alle nå og da, med en Windows-feil boks dukker opp si en feil har oppstått, og dette programmet er lukket. beklager det inconvinence osv. osv. ... Så vidt jeg kan se, Theres no mønster til den, det gjorde det ca 9 ganger på en time en gang, da jeg spilte den for om lag 2 eller 3 timer rett før den gjorde det igjen ... skjermkort drivere er oppdatert, og kjøre over spill fine. Kjernen temps komme i lav 50-årene, og grafikkort i lav 60 er maks. dunno hvis any1 else har hatt dette problemet, det virkelig begynner å ost meg nå! Skål, MCTW PS beklager hvis jeg babble :-) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eventuelle overclock? Hva feilen msg?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Beklager, didnt se svaret! overclocks bare på CPU, og dvs lav av søppel styret har jeg ikke la meg endre spenninger feilen er en Windows-en, sier "crysis.exe har oppstått og et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne ". |
|
| |||
| |||
| hva os er du på? |
|
| |||
| |||
| XP Pro SP3 :-) |
|
| |||
| |||
| reset CPU tilbake til standered hastighet, og prøv igjen, selv om hele maskinen ville frosset - tror jeg. prøve å installere spillet |
|
| |||
| |||
| Jeg lurte bout de overclock som uve sagt, men dette er onli spillet gjør det på. sin werid tho, var jeg bruker det for bout 3 timer i dag ikke stoppe, og det gikk bra. prøvde det igjen litt senere og det styrtet / lukket 4 ganger i 20mins! ill kopi av spillet mapper deretter installere det, håpet jeg var ikke nødt til å gjøre dette :-) |
|
| |||
| |||
| vel det høres ut som et programvareproblem, kanskje ikke gjorde med ya oss, men du kan også gjøre det du kan prøve, må du også ha den nyeste patchs? |
|
| |||
| |||
| dont vite om patchs å være ærlig. Jeg skal sjekke det i morgen og kommer tilbake til deg, dvs ikke noe jeg hadde tenkt å se på |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi gjør høres ut som litt av et software problem, men også kan være en GPU problem Hvilke kort du spiller det med?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE holder avsluttende [krasj] | gideon112 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 29 mai 2009 10:46 |
| PC-spill stenges? | mxmad32 | PC & Console Gaming | 10 | 30 desember 2008 10:46 |
| Crysis: stridshode - det neste spillet i Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 okt 2008 11:47 |
| Firefox lukker seg i Ubuntu Hardy | Rob1 | Linux og alternative OS | 7 | 6 mai 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |