![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor godt synes du Crysis kører på mit oprettet
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du bare overlade dette til at gøre fattige mennesker jaloux, og har deres øjne's vand og måske endda besvime?
| |||
| |||
| ja og vil det!? |
|
| |||
| |||
| Formentlig .. men ikke uden problemer. |
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høj med 40fps. Forsøg ikke på DX10 eller meget høj.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| du indse nu du sagde, at jeg bliver nødt til at bare, hvordan GOOS er høj?? og hvad er differenece mellem dirct x 10 og 9 |
|
| |||
| |||
| Svaret på begge spørgsmål er der er meget lidt forskel mellem de to. DX10 vs DX9 er temmelig minimal, så er kløften mellem høje og meget høje. Ikke værd faldt FPS.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| lol ok, og hvis en 8800 ultra cant håndtere Crysis på dx10 på meget højt da det ser ud som jeg havde bedre slag 3 om! |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Crysis: sprænghoved - næste omgang Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Crysis ... er det alle sine krakket op til være? | Cew27 | PC & Console Gaming | 47 | 15 februar 2008 18:02 |
| Hjælp med Crysis | banjo7 | PC & Console Gaming | 3 | 31 december 2007 16:49 |
| Crysis skærmbilleder er i! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 6 | 1 november 2007 12:28 |
| Crysis Demo er her. | Krlll | PC & Console Gaming | 8 | 28 oktober 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |