![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| miten hyvin luulet Crysis ajaa minun perustaa
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinä vain jättää että jotta köyhien mustasukkainen, ja niillä on silmä n vettä ja ehkä jopa pyörtyä?
| |||
| |||
| kyllä hyvin se!? |
|
| |||
| |||
| Todennäköisesti .. mutta ei ongelmitta. |
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korkea 40fps. Älä yritä DX10 tai erittäin korkea.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| et ymmärtää nyt sanoitte, että minun on kuinka GOOS on korkea? ja mikä on differenece välillä dirct x 10 ja 9 |
|
| |||
| |||
| Vastaus molempiin kysymyksiin on hyvin vähän eroa näiden kahden välillä. DX10 vs DX9 on melko vähäinen, kuten on ero korkea ja erittäin korkea. Ei arvoinen laski FPS.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| lol ok, ja jos yksi 8800 ultra kallistuksen käsitellä Crysis on dx10 hyvin korkea sitten näyttää siltä, että minun oli parempi isku 3! |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |