![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hoe goed denk je crysis zal draaien op mijn set-up
| |||
| |||
| Ben je net te laat dat arme mensen jaloers te maken, en hebben hun oog water en misschien zelfs flauwvallen? Thanks,: D Denk ik. |
|
| |||
| |||
| ja goed zal het!? |
|
| |||
| |||
| Waarschijnlijk .. maar niet soepel. |
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoog op 40fps. Probeer niet DX10 of zeer hoog.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| je realiseert je nu gezegd dat ik zal moeten hoe Goos is hoog? en wat is de differenece tussen dirct x 10 en 9 |
|
| |||
| |||
| Antwoord op beide vragen is er weinig verschil tussen de twee. DX10 vs DX9 is vrij minimaal, net als de kloof tussen hoge en zeer hoge. Niet de moeite waard de verminderde FOD.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| lol ok, goed als een 8800 Ultra cant handle crysis op DX10 op zeer hoog dan het lijkt erop dat ik beter klap 3 op! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |