![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor godt synes du crysis vil kjøre på min satt opp
| |||
| |||
| Hadde du bare la det til å gjøre fattige sjalu, og har sine øyne er vann og kanskje til og med svak? Takk: D Tror jeg. |
|
| |||
| |||
| ja Brønnen blir det! |
|
| |||
| |||
| Sannsynligvis .. men ikke glatt. |
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høy på 40fps. Ikke forsøk DX10 eller veldig høy.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| du innser nå du sa at jeg må hvor goos er høy? og hva er differenece mellom dirct x 10 og 9 |
|
| |||
| |||
| Svarene på begge disse spørsmålene er det svært liten forskjell mellom de to. DX10 vs DX9 er ganske minimal, så er gapet mellom høy og svært høy. Ikke verdt sank FPS.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| lol ok, godt hvis en 8800 ultra skrånende håndtere crysis på dx10 på svært høy da det ser ut som jeg hadde bedre klapse 3 på! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Crysis: stridshode - det neste spillet i Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 okt 2008 11:47 |
| Crysis ... er det all sin sprakk opp til å bli? | Cew27 | PC & Console Gaming | 47 | 15 februar 2008 18:02 |
| Hjelp med Crysis | banjo7 | PC & Console Gaming | 3 | 31 desember 2007 16:49 |
| Crysis skjermbilder er her! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 6 | 1 november 2007 12:28 |
| Crysis Demo er her. | Krlll | PC & Console Gaming | 8 | 28 oktober 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |