![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hur bra tror du Häxkungens kommer att köra på min inrätta
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har du bara lämna det för att göra fattiga människor svartsjuk och har ett öga vatten och kanske till och med svag?
|
|||
|
|||
|
ja
väl blir det!?
|
|
|
|||
|
|||
|
Antagligen .. men inte smidigt.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hög på 40fps.
Försök inte DX10 eller mycket höga.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Du inser nu att du sa att jag måste
hur GOOS är hög? och vad är differenece mellan dirct x 10 och 9 |
|
|
|||
|
|||
|
Svar på båda frågorna är det väldigt liten skillnad mellan de två. DX10 vs DX9 är ganska minimal, vilket är skillnaden mellan höga och mycket höga. Inte värt minskade FPS.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
|
|
|
|||
|
|||
|
lol ok, även om ett 8800 ultra cant hantera Häxkungens på dx10 på mycket hög då det ser ut som jag hade bättre slag 3 på!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|