![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg vidste ikke, hvilket bord for at skrive dette på, så jeg regnede med ville jeg gå med hardware bord ... Jeg samles min computer i sidste uge, og den kører Bioshock smukt, men Crysis bare ikke holde op. Her er mine specs: AMD Athlon X2 6400 + (3.2Ghz) 4 Brancheløsninger 800 DDR2 Leadtek nVidia PX 8800GT MN2-SLI Delux Asus Bundkort Vista Home Premium (64 bit) Zalman 9700 Ifølge vinduer min drivere er up to date og mine vinduer erfaring indeks er 5.4, harddisken er den laveste (Windows siger at den anbefalede WEI for Crysis er 5,0). Mit system specs også opfylde de anbefalede krav om Crysis boks. I dont forstå, hvorfor så det kun kan køre godt på medium indstillinger, og hvis jeg overser noget Jeg vil sætte stor pris på det, hvis nogen bemærkede det ud til mig = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder normale for mig, Crysis er meget krævende, jeg kan kun køre det på lav.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah det bare en meget krævende spil, jeg kender folk med Q6600 (quad kerne) og 8800ultra's i SLI, der har problemer med at køre dette spil i alle dets herlighed
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også kører det i dx9
| |||
| |||
| Crysis er blot en gris, når det kommer til ydeevne. Så hvis jeg var dig, bare sætte dine indstillinger ned en smule, og det vil køre fint. Jeg fik et 7600GT, at jeg køre på. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mit system er magen til din. kun jeg har en Core 2 Duo E6300 OC 3 GHz. og jeg køre på XP (Vista 64bit ikke lade det arbejde-_-) men jeg kan køre alle i indstillinger på 1680x1050 opløsning på 2-4x AA. hvilke indstillinger er din kører på?
| |||
| |||
| jeg kører den på 1280X1024, med høje indstillinger på tekstur kvalitet, vandkvalitet, og belysning ... alt andet på medium. Jeg var bare bekymret, fordi jeg er bedre end de anbefalede krav Crysis rubrik foreslår. Ville en quadcore AMD processor øge min hastighed så? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crysis kan gøre brug af en quad, en smule. Du vil ikke se nok af en fordel, når matches mod prisen på en helt ny CPU. Jeg vil anbefale imod. Det vil være en lang tid, før spil er skrevet i en multi-threaded format. Har du hentet den nyeste patch til spillet? Det er meningen at optimere ydeevnen fra GPU / CPU. Jeg er overrasket over med opbygningsgrad (og overvåge beslutning), du har noteret, at du lider af FPS, men har du målt det mindste? Hvis det er 25fps eller derover så er du bøde. Den maksimale betyder ikke noget virkelig, dens mindstekrav er du nødt til at være bekymret over. Prøv at downloade Fraps og køre det i spillet for at se, hvad fps du får.
|
| |||
| |||
| nummer 1 regel, når du spiller pc-spil de max anbefalede indstillinger er altid ikke nok til at spille om max. normalt du har brug for meget mere. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er min computer, der kører langsomt på grund af software eller hardware? | beerboy | General Hardware Chat | 14 | 8 november 2009 11:54 |
| Kørsel af ATI Radeon HD 4850 på Max Resolution 1920X1080 og Crysis | blckrob042000 | Grafikkort & Monitors | 7 | 10 februar 2009 17:40 |
| Crysis: sprænghoved - næste omgang Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Hardware eller software problem? | Airescape | General Software Chat | 8 | 15 februar 2008 07:13 |
| Måske er en hardwarefejl? | steveoizzle | General Hardware Chat | 24 | 6 juli 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |