![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
En tiedä, mitä hallitus lähettää tämän niin i keksin I'd go with laitteiston hallituksen ...
Olen koonnut minun tietokone viime viikolla, ja se kulkee Bioshock kauniisti, mutta Crysis vain on, joilla ei ole ylöspäin. Tässä on minun tiedot: AMD Athlon X2 6400 + (3.2Ghz) 4 Gbs 800 DDR2 Leadtek nVidia PX 8800GT MN2-SLI Delux Asus emolevy Vista Home Premium (64 bit) Zalman 9700 Mukaan ikkunat minun ohjaimet ovat ajan tasalla ja minun ikkunat kokemusta indeksi on 5,4, kovalevy on alhaisin (windows sanoo suositeltu WEI varten Crysis on 5,0). Järjestelmän tiedot täyttävät myös suositella koskevia Crysis-ruutuun. I dont ymmärrä, miksi se voi suorittaa vain hyvin keskisuurten asetuksia, ja jos olen overlooking jotain I'd suuresti sitä, jos joku sen minulle = D |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Äänet normaalia minulle, Crysis on erittäin vaativa, voin vain suorittaa sitä alhainen.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Niin se vain erittäin vaativa peli, tiedän ihmisiä, joilla Q6600 (quad ydin) ja 8800ultra's in SLI, että on ongelmia käynnissä tätä peliä kaikessa loistossaan
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
myös suorittaa sen dx9
|
|||
|
|||
|
Crysis on vain hog kun on suorituskykyä. Joten jos olisin sinä, vain laittaa asetuksia hieman, ja se kestää hyvin. Sain 7600GT että suoritan sen.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
minun järjestelmä on samanlainen kuin sinun. ainoastaan i Core 2 Duo E6300 OC 3 GHz. ja i suorittaa sitä XP (Vista 64bit on, ettei se työ-_-) mutta voin suorittaa kaikki i milloin 1680x1050 res at 2-4x AA. mitä asetuksia ovat käydessä?
|
|||
|
|||
|
Olen käynnissä se 1280X1024, joilla on suuri asetukset muokkausaine ja veden laadusta, ja valaistuksen ... kaikki muu keskisuuri. Olin vain huolissani, koska olen parempi kuin suositellaan vaatimukset Crysis laatikko ehdottaa. Olisiko quadcore AMD-suoritin parantaa minun nopeus sitten?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Crysis voi hyödyntää on quad, hieman. Et näe tarpeeksi hyötyä, kun sovittaa hinnan kokonaan uusi CPU. I'd suositella sitä vastaan. It'll on pitkä aika, ennen kuin pelit on kirjoitettu usean Kierteettömät muodossa.
Oletko ladannut uusimman korjaustiedoston pelin? Se on tarkoitus optimoida suorituskykyä alkaen GPU / CPU. Olen yllättynyt, jonka koontinumero (ja seurata resoluutio) olet noteerata, että olet kärsimyksiä fps mutta oletko mitattiin vähintään? Jos se 25fps tai sitten olet kunnossa. Suurin ei ole oikeastaan sen vähimmäismyyntihintojen sinun tarvitse olla huolissaan. Yritä ladata Fraps ja käyttää sitä peliä, mitä fps olet saavat.
|
|
|
|||
|
|||
|
numero 1 sääntö, kun soitetaan PC pelistä, max suositellaan asetukset on aina ei riitä pelata max. yleensä tarvitaan paljon enemmän.
|