![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik wist niet dat die raad om dit op, dus ik dacht dat ik zou gaan met de hardware boord ... Ik geassembleerd mijn computer vorige week en het loopt Bioshock prachtig, maar Crysis gewoon niet houden. Hier zijn mijn specs: AMD Athlon X2 6400 + (3.2Ghz) 4 GBS 800 DDR2 Leadtek nVidia 8800GT PX MN2-SLI Delux Asus-moederborden Vista Home Premium (64 bits) Zalman 9700 Volgens mijn windows drivers zijn up-to-date en mijn windows ervaring index is 5.4, de harde schijf is de laagste (windows zegt tot de aanbevolen WEI voor Crysis is 5,0). Mijn systeem specs ook voldoen aan de aanbevolen vereisten voor de Crysis doos. Ik begrijp waarom dan kan het alleen goed op de middellange-instellingen, en als ik ben met uitzicht op iets wat ik zou zeer op prijs stellen als iemand wees hij naar mij = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geluiden normaal voor mij, Crysis is zeer veeleisend, ik kan alleen maar draaien op laag.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja het is een zeer veeleisende spel, ik weet van mensen met een Q6600 (quad core) en 8800ultra's in SLI die problemen hebben met het draaien van deze game in al zijn glorie
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ook in DX9
| |||
| |||
| Crysis is gewoon een varken als het gaat om prestaties. Dus als ik jou was, doe je de instellingen een beetje, en het loopt prima. Ik heb een 7600GT dat ik het draait. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mijn systeem is vergelijkbaar met de jouwe. alleen ik heb een Core 2 Duo E6300 OC 3Ghz. en ik draaien op XP (Vista 64bit niet laten werken-_-) maar ik kan lopen alle i-instellingen op 1680x1050 res op 2-4x AA. Welke instellingen worden uw draait op?
| |||
| |||
| Ik ben actief op 1280X1024, met hoge-instellingen op de textuur-en waterkwaliteit, en verlichting ... alles op medium. Ik was gewoon bezorgd omdat ik beter dan de aanbevolen eisen de Crysis vak suggereert. Zou een quadcore AMD-processor impuls mijn snelheid dan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crysis maakt gebruik van een quad, lichtjes. U zal niet genoeg van een uitkering, wanneer vergeleken met de prijs van een geheel nieuwe cpu. Ik raad tegen. Het zal een lange tijd duren voordat games zijn geschreven in een multi-threaded formaat. Heb je gedownload de laatste patch voor de game? Het is te optimaliseren, de prestaties van de GPU / CPU. Ik ben verrast met het bouwen (en monitor resolutie) die je hebt opgegeven dat u lijdt aan fps, maar heb je gemeten het minimum? Als het 25fps of ouder dan ben je goed. De maximale niet uit echt, zijn het minimum moet u bezorgd over. Probeer downloaden Fraps en het draaien in het spel om te zien wat fps krijg je.
|
| |||
| |||
| nummer 1 regel bij het afspelen van PC-spel, het maximum aanbevolen instellingen altijd niet genoeg om te spelen op max. meestal heb je een veel meer. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is mijn computer draait langzaam als gevolg van software of hardware? | beerboy | Algemeen Hardware Chat | 14 | 8 november 2009 11:54 |
| Running ATi Radeon HD 4850 op Maximum resolutie 1920X1080 en Crysis | blckrob042000 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 10 feb 2009 17:40 |
| Crysis: Kernkop - de volgende game van Crysis! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 17 | 3rd Oct 2008 11:47 |
| Hardware of Software Probleem? | Airescape | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 15 feb 2008 07:13 |
| Misschien een hardware probleem? | steveoizzle | Algemeen Hardware Chat | 24 | De 6 juli 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |