![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg visste ikke hvor styret å legge dette på, så jeg skjønte jeg vil gå med maskinvaren bord ... Jeg satt sammen maskinen min forrige uke og det går Bioshock vakkert, men Crysis bare ikke holde opp. Her er mine specs: AMD Athlon X2 6400 + (3.2Ghz) 4 GBS 800 DDR2 Leadtek nVidia PX 8800GT MN2-SLI Delux Asus Hovedkort Vista Home Premium (64 bit) Zalman 9700 Ifølge vinduene mine drivere er oppdatert og mine vinduer erfaring indeks er 5.4, harddisken er det laveste (Windows sier til anbefalt Wei for crysis er 5,0). Mitt system spesifikasjoner også møte den anbefalte krav på Crysis boksen. Jeg dont vite hvorfor så den kan bare kjøre bra på medium innstillinger, og hvis jeg over noe jeg setter stor pris på det hvis noen pekte den ut til meg = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres normalt for meg, Crysis er svært krevende, jeg kan bare kjøre det på lav.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det bare en svært krevende spill, jeg vet om personer med Q6600 (Quad Core) og 8800ultra står i SLI som har problemer med å kjøre spillet i all sin prakt
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også kjøre det i dx9
| |||
| |||
| Crysis er bare en gris når det gjelder ytelse. Så hvis jeg var deg, bare sette innstillingene ned litt, og det vil gå bra. Jeg har et 7600GT som jeg bruke det på. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| systemet ligner på dine. eneste jeg har en Core 2 Duo E6300 OC 3 GHz. og jeg kjører det på XP (Vista 64bit ikke la det-_-) men jeg kan kjøre alle i innstillingene på 1680x1050 oppløsning på 2-4x AA. hvilke innstillinger som du kjører på?
| |||
| |||
| Jeg kjører den på 1280X1024, med høye innstillinger på tekstur kvalitet, vannkvalitet, og lyssetting ... alt på medium. Jeg var bekymret fordi jeg har bedre enn den anbefalte krav til Crysis boksen antyder. Ville en quadcore AMD prosessor øke min hastighet da? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crysis kan du bruke en Quad, litt. Du vil ikke se nok en fordel når matchet mot prisen på en helt ny CPU. Jeg vil anbefale mot den. Det vil være en lang tid før spillene er skrevet i et multi-threaded format. Har du lastet ned den nyeste oppdateringen for spillet? Det er lov til å optimalisere ytelsen fra GPU / CPU. Jeg er overrasket med å bygge (og skjerm oppløsning) du har notert at du lider på fps men har du målt den laveste? Hvis det er 25fps eller over da du fine. Det maksimale er ikke virkelig, det minimum du trenger å være bekymret. Prøv å laste ned Fraps og kjøre det i spillet for å se hva fps du får.
|
| |||
| |||
| nummer 1 regelen når du spiller PC-spill, maks anbefalte innstillingene er alltid ikke nok til å spille på max. Vanligvis trenger du mye mer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er min datamaskin som kjører sakte på grunn av programvare eller maskinvare? | beerboy | General Hardware Chat | 14 | 8 november 2009 11:54 |
| Kjører ATI Radeon HD 4850 på høyeste oppløsning 1920X1080 og Crysis | blckrob042000 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 10 februar 2009 17:40 |
| Crysis: stridshode - det neste spillet i Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 okt 2008 11:47 |
| Maskinvare eller programvare problem? | Airescape | General Software Chat | 8 | 15 februar 2008 07:13 |
| Kanskje en hardware problem? | steveoizzle | General Hardware Chat | 24 | 6 juli 2007 14:48 |
| Thread Tools | |
| |