![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun i aseta levy se sanoo "OBJECTS.PAK MISSING" ja joitain muita juttuja, se sanoo sen puuttuvat levyltä, mutta sen on levyn Olen lukenut, että se oli, koska minun kuljettaja voi olla huono, ja olen lukenut monia muita asioita, apua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä malli on DVD-asema? Voisit kokeilla päivittäminen firmware siitä.
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Olen itse eivät tiedä mallia. se on kaikkein likley joko samsung tai sony koska otin dvd drive from my old Sony Vaio. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16827106228 joko tavalla. Tämä suuntaus näyttää täsmälleen samalta kuin minun on sama merkki ja sama asema ja koko ... niin .. ehkä se tästä, useimmat likley on |
|
| |||
| |||
| Jos et mene ohjauspaneelin Laitehallinta ja etsi dvd-asemat se kertoo, että
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Crysis: taistelukärjen - seuraava peli Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3. Lokakuu 2008 11:47 |
| Crysis ... on kaikki sen krakatun enintään olla? | Cew27 | PC & Console Gaming | 47 | 15th Feb 2008 18:02 |
| Crysis minun setup? | Cew27 | PC & Console Gaming | 10 | 21. Jan 2008 16:06 |
| Ohje Crysis | banjo7 | PC & Console Gaming | 3 | 31. Joulukuu 2007 16:49 |
| Crysis demo on täällä. | Krlll | PC & Console Gaming | 8 | 28th Oct 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |