![]() |
|
| |||
| |||
| Als ik de schijf plaatst u het zegt "OBJECTS.PAK MISSING" en enkele andere dingen, maar zegt haar ontbreekt in de schijf, maar zijn in de schijf Ik las dat het was omdat mijn chauffeur kan worden slecht, en ik heb veel andere dingen, geen hulp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is uw dvd-drive? Je zou kunnen proberen het bijwerken van de firmware van dat.
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik weet niet het model. is het meest likley een samsung of sony, want ik vond de dvd-schijf van mijn oude Sony Vaio. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16827106228 hetzij manier. dit station ziet er precies hetzelfde als in de ene heb ik dezelfde emblemen en dezelfde positie en grootte ... dus .. Misschien zijn deze, meest likley is |
|
| |||
| |||
| Als je naar control panel, device manager en zoek naar de dvd-drives zal u vertellen er
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Crysis: Kernkop - de volgende game van Crysis! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 17 | 3rd Oct 2008 11:47 |
| Crysis ... is het al haar gekraakte maximaal zijn? | Cew27 | PC & Gaming Console | 47 | 15 feb 2008 18:02 |
| Crysis op mijn setup? | Cew27 | PC & Gaming Console | 10 | 21 Jan 2008 16:06 |
| Hulp bij Crysis | banjo7 | PC & Gaming Console | 3 | 31 dec 2007 16:49 |
| Crysis Demo is hier. | Krlll | PC & Gaming Console | 8 | 28 okt 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |