![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg setter inn disken står det at "OBJECTS.PAK mangler" og noen andre ting, står det at det mangler fra disken, men i disken Jeg leste at det var fordi min sjåfør kan være dårlig, og jeg har lest mange andre ting, noen hjelpe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er DVD-stasjonen? Du kunne prøve å oppdatere fastvaren til det.
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg faktisk ikke kjenner modellen. det mest likley enten Samsung eller Sony fordi jeg tok dvd kjøre fra min gamle Sony Vaio. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16827106228 uansett. denne stasjonen ser ut som den jeg har, samme emblemer og samme plassering og størrelse ... så .. kanskje sin denne, mest likley er |
|
| |||
| |||
| Hvis du går til Kontrollpanel, Enhetsbehandling og ser etter dvd stasjoner vil den fortelle deg det
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Crysis: stridshode - det neste spillet i Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 okt 2008 11:47 |
| Crysis ... er det all sin sprakk opp til å bli? | Cew27 | PC & Console Gaming | 47 | 15 februar 2008 18:02 |
| Crysis på mitt oppsett? | Cew27 | PC & Console Gaming | 10 | 21 januar 2008 16:06 |
| Hjelp med Crysis | banjo7 | PC & Console Gaming | 3 | 31 desember 2007 16:49 |
| Crysis Demo er her. | Krlll | PC & Console Gaming | 8 | 28 oktober 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |