![]() |
|
| |||
| |||
| När jag sätter i skivan står "OBJECTS.PAK EVERWOOD" och några andra saker, det säger det saknas från disken, men i disken Jag läste att det var eftersom min chaufför kan vara dåligt, och jag har läst många andra saker, någon hjälp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken modell är din DVD-enhet? Du kan prova att uppdatera firmware i den.
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag vet inte modellen. det är mest likley antingen samsung eller sony eftersom jag tog DVD-enheten från min gamla Sony Vaio. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16827106228 båda hållen. här enheten ser ut precis som den jag har samma emblem och samma position och storlek ... så .. kanske den här, mest likley är |
|
| |||
| |||
| Om du går till kontrollpanelen Enhetshanteraren och leta efter DVD-enheter kommer det att säga det
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |