![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minä ja ystäväni on pelannut vastaan toisilleen CS 1,6 (ladattu, LÄMPÖ, luulen). CS 1.6 on-pelin ääni chatti, joka toimii, mutta kun hän puhuu se kuulostaa hirveä, ja se on tuskin kuultavissa. Onko tapa korjata? Ohje olisi arvostettu. Kiitos, electrik91 |
|
| |||
| |||
| Olen hieman cs 1.6 gamer Australiasta itseäni. Kuinka kovaa se ääni, kun hän puhuu? Onko mic vuonna kuulokkeita? Onko mitään vahinkoa siitä mic? |
|
| |||
| |||
| It's a brand new Logitech mic, ja kyllä, se on liitettävä kuulokemikrofoni. Se kuulostaa aivan heikottaa ja vähän computery. Erittäin vaikea tehdä, mitä hän sanoo. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kytkeä päälle ja pois mic lisätä ääneen vaihtoehtoja nähdä mitä tapahtuu. ehkä mikrofoni on liian lähellä tai kaukana hänelle
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Joo, olen kokeillut sitä. Kiitos vastauksista, ei vähemmän. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys siitä, Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14. Joulukuu 2008 21:20 |
| Ram Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26. marraskuu 2008 11:59 |
| Vain kysymys (About My PC) | PC WhizzKid | Rautatavaran Chat | 9 | 6. joulukuu 2007 15:08 |
| Toinen RAM kysymys! | sturo | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 10. lokakuu 2007 09:58 |
| Kysymys auta> _ < | Ria | Rautatavaran Chat | 3 | 10th Apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |