![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Mij en een vriend van mij is het spelen tegen elkaar op CS 1.6 (gedownload, STOOM, denk ik). CS 1.6 is een in-game voice chat, dat werkt, maar als hij spreekt het klinkt vreselijk en is nauwelijks hoorbaar. Is er een manier om dit oplossen? Hulp zou worden gewaardeerd. Bedankt, electrik91 |
|
| |||
| |||
| Ik ben een beetje een cs 1.6 gamer uit Australië mezelf. Hoe hard is het geluid wanneer hij praat? Is de microfoon in een hoofdtelefoon? Is er een beschadiging van de microfoon? |
|
| |||
| |||
| Het is een gloednieuw Logitech microfoon, en ja, het is aangesloten op een hoofdtelefoon. Het klinkt heel flauw en een beetje computery. Uiterst moeilijk te maken wat hij zegt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| of uitschakelen mic boost in stem opties zie wat er gebeurt. misschien de microfoon is te dichtbij of ver weg van hem
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ja, ik heb geprobeerd dat. Bedankt voor de antwoorden, niet minder. |