![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag och en vän till mig har spelat mot varandra på CS 1.6 (laddas ned, ånga, tror jag). CS 1.6 har en in-game röstchat, som arbetar, men när han talar det låter fruktansvärt och är knappt hörbar. Finns det något sätt att fixa detta? Hjälp skulle uppskattas. Tack, electrik91 |
|
| |||
| |||
| Jag är lite av en cs 1.6 spelare från Australien själv. Hur högt är det bra när han talar? Är mikrofon i ett headset? Finns det några skador på mic? |
|
| |||
| |||
| Det är en helt ny Logitech mikrofon, och ja, den är ansluten till ett headset. Det låter ganska svag och lite computery. Extremt svårt att få reda på vad han säger. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sätta på eller stänga av mikrofonen öka i rösten alternativ se vad som händer. kanske mikrofon är för nära eller långt borta från honom
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ja, jag har provat det. Tack för svaren ändå. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fråga om Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14 december 2008 21:20 |
| Ram Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 26 november 2008 11:59 |
| Bara en fråga (om min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6 december 2007 15:08 |
| En annan RAM fråga! | sturo | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Fråga vänligen hjälp> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |