mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Desperate råb om hjælp - PS3 og LCD TV Setup

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 03:52
Ny Medlem Gruppen

Default Desperate råb om hjælp - PS3 og LCD TV Setup

Jeg har læst alle smule info om dette emne, og ikke kan nå til en konklusion med hensyn til, hvad der foregår og hvorfor det sker. Lad mig køre dig gennem hele gammut som måske Jeg mangler noget, og her er at håbe, at nogen har haft dette problem og komme til en løsning.

Efter at have arbejdet en nat blev jeg sat til at spille en af mine venner fra arbejde i Tiger'09. Godt han ikke havde vist sig endnu, så jeg gik ind i PS Store og blev bebopping rundt, når jeg så ham logge ind Jeg forlod butikken og gik til at starte op Tiger'09. Dette er, hvor det gik nedad. Spillet startes og derefter skærmen gik sort. Jeg kunne stadig høre alt gennem surround-lyd, men intet på skærmen. Det har været sådan lige siden. Tro mig jeg har prøvet det hele. Gør de 5 anden genstarte, skifte kabler, swiching HDMI havne ... ingenting. Den oprindelige AV kabler arbejde selv. og undertiden det giver beskeden "en HDMI-forbindelsen er blevet opdaget, ville du gerne bruge denne forbindelse?" Hvorvidt jeg vælge ja eller nej til resultatet er det samme sort skærm, jeg har haft. Sjove ting er mit Kabel-tv stadig virker på alle HDMI-porte på mit TV. PS3 ikke. Men min PS3 virker på mine andre tv med et HDMI-forbindelse, med alle HDMI kabler I've got, herunder den oprindelige, som blev hooked op, når det hele startede. Desværre kan jeg ikke holde det i samme værelse. Så det må være mit TV ret? Der foregår noget mellem min PS3 og mit tv og I'm stumped.

Så lader resumé ...
Jeg har haft både tv og PS3 for ca 2 år nu, og der har aldrig været et problem

--- TV-Sony Bravia KDL-46XBR2 3 HDMI-indgange. Ingen arbejde med PS3, der alle arbejder med kabelboks
--- PS3-40 GB
--- Switched Cables, Connections, etc. .. nothng værker
--- Switched TV's-PS3 værker på min Sharp Aquos via HDMI
--- Har 5 anden nulstilling af PS3 system ... ingenting
--- Sommetider PS3 registre HDMI-forbindelse, men om jeg vælge ja eller nej, resultatet er det samme sort skærm
--- AV kabler gøre arbejdet med Sony TV

Jeg tror, at ombryder det op. Nogen form for hjælp eller indsigt på alle ville være meget værdsat. Jeg tror problemet må ligge hos tv som PS3 værker på andre tv. Jeg er forbløffet.

UPDATE: Jeg ombyttede min PS3 med venner PS3 i aften. Guess what? ... Hans virker ikke på min TV enten, men mine værker på hans. The thing that's aflytning mig at ingen ende er, at andre HDMI-enheder arbejde fint med mit TV. Hell, indtil for to uger siden alt var fint og DANDY i to år. Så lige pludselig ... sort skærm. Har nogen hørt om dette før? Det må være en for bøger.

Kontaktet Sony støtte tre gange og de er overbevist om, det er PS3 og ikke TV. Jeg kan ikke se, hvordan de kan sige, at når min PS3 er fint på en anden tv. Dette har fået til at være de mest frustrerende og bizzare ting, jeg har mødt til dato.

Hvis nogen kan hjælpe mig ville det være meget værdsat. Sætte en stopper for min elendighed.
Old 11 juni 2009, 04:28
Donor-Gruppen

Default Desperate råb om hjælp - PS3 og LCD TV Setup

Denne isnt meget hjælp, men du har bevist, at fejlen er med TV ikke PS3.
Du er nødt til at insistere på, at Sony gøre noget.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Please help! Desperate! Paritioning Problemer! peteyboy22 Windows-operativsystemer 3 11 juli 2009 21:44
Jeg er virkelig desperat for et spil som krigsherrer battlecry 3 rugbygal PC & Console Gaming 1 12 januar 2009 17:51
Desperate for virus hjælp nit2winn Virus, Spyware & Sikkerhed 1 24th Dec 2008 14:09
Problemer med ASUS EN6200TC512 Grafikkort ... desperate efter at få hjælp I Love Ivan Grafikkort & Monitors 3 25. sep 2008 09:00
Hej --- desperate computing msdebsm Indføre Yourself Her 4 22 oktober 2007 10:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.