![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen lukenut joka vähän tietoa tästä aiheesta, ja ei voi tehdä oikeat johtopäätökset siitä, mitä tapahtuu ja miksi se tapahtuu. Haluan ajaa sinut läpi koko gammut kuin ehkä olen puuttuu jotain, ja tässä on toivonut, että joku on kokenut tämän ongelman ja tule ratkaisua. Töiden jälkeen yhden yön minun oli määrä olla eräs ystävä työn Tigerissa'09. No hän ei näy vielä, joten menin PS Store ja bebopping noin, kun näin hänet kirjautua sisään I poistui Store ja meni käynnistyvät Tiger'09. Tämä on silloin, kun asiat menivät alas. Peli käynnistyi ja sitten näyttö meni mustaksi. Voisin vielä kuulemaan kaiken kautta surround-ääni, mutta mitään ruudulle. Se on ollut kuin, että siitä lähtien. Uskokaa minua Olen kokeillut kaiken. Toimiminen 5 toinen restart-, kytkin-kaapelit, swiching HDMI-porttia ... ei mitään. Alkuperäinen AV-kaapelit työtä vaikka. ja joskus se antaa viestin "HDMI yhteydessä on havaittu, haluaisit käyttää tässä yhteydessä?" Onko valita kyllä tai ei lopputulos on sama musta ruutu Olen ollut. Hassu asia on minun Kaapeli-tv vielä toimii kaikissa HDMI-porttia TV. PS3 ei. Kuitenkin minun PS3 ei työtä toinen TV HDMI yhteydessä ALL HDMI-kaapeleita Minulla, kuten alkuperäinen joka oli koukussa, kun tämä koko juttu alkoi. Valitettavasti en voi pitää sitä, että huone. Joten täytyy olla TV-oikeutta? Jotain on tekeillä välillä PS3: lla ja TV ja olen ihan änkkänä. Joten avulla kertaus ... Olen ollut sekä TV: n ja PS3: lla on noin 2 vuotta ja siinä ei ole koskaan ollut ongelma --- TV-Sony Bravia KDL-46XBR2 3 HDMI-tuloliitäntää. Ei toimi PS3, kaikki toimi kaapelilaitteen --- PS3-40GB --- Switched Kaapelit, kytkennät jne. .. nothng toimii --- Switched TV's-PS3 toimii minun Sharp Aquos kautta HDMI --- Onko 5 toinen nollaustoiminnon PS3 järjestelmän ... ei mitään --- Joskus PS3 rekisteröi HDMI-yhteys, mutta onko minun valita kyllä tai ei, tulos on sama musta ruutu --- AV-kaapelit tehdä työtä Sony TV Uskon, että rivitetään sen. Apua tai tietoa kaikilla olisi suuresti. Mielestäni ongelma on oltava televisioon PS3 toimii muiden TV. Olen hämmentynyt. UPDATE: I vaihtoivat minun PS3 kanssa ystäviä PS3 tänä iltana. Arvaa mitä? ... Hänen ei toimi minun TV, mutta kaivos toimii hänen. Se, mikä on salakuuntelun minua ole loppua on se, että muiden HDMI laitteet toimivat hyvin minun TV. Helvetti, kunnes kaksi viikkoa sitten kaikki oli hienoa ja keikari kaksi vuotta. Sitten yhtäkkiä ... musta ruutu. Onko kukaan kuullut tämän ennenkin? Se pitää olla yksi niistä. Yhteyttä Sony tukea kolme kertaa, ja he ovat vakuuttuneita on PS3 eikä TV. En ymmärrä, miten he voivat sanoa, että kun PS3 on hieno toiseen televisioon. Tämä on saanut olla kaikkein turhauttavaa ja bizzare olen törmännyt tähän mennessä. Jos joku voi auttaa minua olisi suuresti. Lopettamaan minun kurjuutta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä isnt paljon apua, mutta sinun on todistettu, että vika on mukana TV ei PS3: lla.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Please Help! Epätoivoinen! Paritioning Ongelmia! | peteyboy22 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 11. Jul 2009 21:44 |
| Olen todella epätoivoisesti peliä kuten sotapäälliköiden battlecry 3 | rugbygal | PC & Console Gaming | 1 | 12. Jan 2009 17:51 |
| Desperate viruksen avulla | nit2winn | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 24. Joulukuu 2008 14:09 |
| Ongelmia ASUS EN6200TC512 Grafiikkakortti ... Desperate apua | I Love Ivan | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 25 Sep 2008 09:00 |
| Hei --- epätoivoinen tietojenkäsittely | msdebsm | Esittele itsesi Täällä | 4 | 22. lokakuu 2007 10:03 |
| Thread Tools | |
| |