![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik lees elke beetje info over dit onderwerp en kan niet komen tot een conclusie over wat er gebeurt en waarom het gebeurt. Laat me loopt u door de hele gammut misschien als ik mis iets, en hier is te hopen dat iemand heeft dit probleem en komen tot een oplossing. Na het werk een nacht was ik ingesteld om te spelen een van mijn vrienden van het werk in Tiger'09. Wel had hij nog niet, dus ik ging naar de PS Store en was bebopping rond toen ik zag hem loggen Ik verlaten van de winkel en ging te starten Tiger'09. Dit is waar ging het bergafwaarts. Het spel start en dan ging het scherm zwart. Ik kan nog steeds hoor alles via de surround-geluid, maar niets op het scherm. Het is al zo sinds die tijd. Geloof me dat ik heb geprobeerd het allemaal. Doen de 5 seconde opnieuw schakel kabels, swiching HDMI-poorten ... niets. De originele AV-kabels werken wel. en soms geeft het bericht "Een HDMI-verbinding is gevonden, zou u graag gebruik van deze verbinding?" Of kies ik ja of nee het is het resultaat hetzelfde zwart scherm ik heb gehad. Funny thing is mijn Kabel-TV nog steeds werkt op alle HDMI poorten op mijn TV. PS3 niet. Maar mijn PS3 werkt wel op mijn andere tv via een HDMI-aansluiting, met alle HDMI kabels Ik heb, met inbegrip van de oorspronkelijke die was aangesloten bij deze hele zaak begonnen. Helaas kan ik niet hou het in die kamer. Het is dus moet mijn TV toch? Iets gaande is tussen mijn PS3 en mijn tv en ik ben stumped. Dus laat herhaling ... Ik heb zowel de TV en de PS3 voor ongeveer 2 jaar nu en er is nooit een probleem --- TV Sony Bravia KDL-46XBR2 3 HDMI-ingangen. Geen werk met PS3, alle werkzaamheden met kabelbox --- PS3-40GB --- Switched Kabels, verbindingen, enz. .. nothng werken --- Switched TV's-PS3 werkt op mijn Sharp Aquos via HDMI --- Heeft de 5, tweede reset van het PS3-systeem ... niets --- Soms is de PS3 registreert de HDMI-aansluiting, maar of ik kiezen ja of nee het resultaat is hetzelfde zwart scherm --- AV-kabels werken op de Sony TV Ik denk dat wraps it up. Alle hulp of inzicht te allen zouden worden zeer gewaardeerd. Ik denk dat het probleem moet liggen bij de televisie als de PS3 werkt op de andere TV. Ik ben verbijsterd. UPDATE: Ik geswapt mijn PS3 vrienden met een PS3 deze avond. Guess what? ... Hij werkt niet op mijn TV, maar de mijne werkt op de zijne. Het ding is dat bugging mij geen einde is dat andere HDMI-apparaten werken prima met mijn TV. Hell, tot twee weken geleden werkte alles prima en dandy voor twee jaar. Dan ineens ... zwart scherm. Heeft iemand gehoord van dit voor? Het moet een voor de boeken. Contact opgenomen met Sony ondersteuning drie keer en ze zijn ervan overtuigd dat het de PS3 en niet de tv. Ik zie niet in hoe zij kunnen zeggen dat als ik mijn PS3 is prima op een andere TV. Dit heeft tot de meest frustrerende en bizzare wat ik heb ondervonden tot nu toe. Als iemand me kan helpen zou het zeer op prijs gesteld. Een einde te maken aan mijn ellende. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit isnt veel helpen, maar je hebt bewezen dat het fout is met de TV niet de PS3.