![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lest hver bit av info om dette temaet, og kan ikke komme til en konklusjon på hva som skjer og hvorfor det skjer. La meg kjøre deg gjennom hele gammut som kanskje Jeg mangler noe, og her er å håpe at noen har opplevd dette problemet og komme til en løsning. Etter å ha arbeidet en natt jeg var satt til å spille en av mine venner fra arbeid i Tiger'09. Vel han ikke hadde vist ennå, så jeg gikk inn på PS Store og ble bebopping rundt da jeg så ham logge inn Jeg forlot butikken og gikk for å starte opp Tiger'09. Det er her ting gikk nedoverbakke. Spillet startes opp, og skjermen gikk i svart. Jeg kunne fortsatt høre alt gjennom surround lyd, men ingenting på skjermen. Det har vært sånn helt siden. Tro meg jeg har prøvd alt. Gjør de 5 andre restart skifte kabler, swiching HDMI porter ... ingenting. Den opprinnelige AV-kabler fungerer skjønt. og noen ganger det gir meldingen "en HDMI-tilkoblingen er registrert, vil du bruke denne forbindelsen? Om jeg velger ja eller nei resultatet er det samme svart skjerm jeg har hatt. Morsom ting er min Kabel TV fortsatt fungerer på alle HDMI-portene på min TV. PS3 ikke. Men min PS3 GÅR arbeide på en annen TV ved hjelp av en HDMI-tilkobling, med alle HDMI kabler jeg har, inkludert det opprinnelige en som var hekta opp når hele greia startet. Dessverre kan jeg ikke holde den i det rommet. Så det må være min TV rett? Noe som skjer mellom PS3 og tv-en min og jeg stumped. Så lar oppsummering ... Jeg har hatt både TV og PS3 på ca 2 år nå og det har aldri vært et problem --- TV-Sony Bravia KDL-46XBR2 3 HDMI-innganger. Ingen arbeid med PS3, alle med kabel-boksen --- PS3-40gb --- Byttet Kabler, Connections, etc. .. nothng fungerer --- Byttet TV's-PS3 fungerer på min Sharp Aquos via HDMI --- Har de 5 andre tilbakestilling av PS3-systemet ... ingenting --- Noen PS3 registrerer HDMI tilkobling, men om jeg velger ja eller nei resultatet er det samme svart skjerm --- AV kabler gjøre arbeid på Sony TV Jeg tror at brytes den opp. NOE hjelp eller innsikt i det hele tatt ville bli verdsatt. Jeg tror at problemet må ligge med TV som PS3 fungerer på den andre TV. Jeg baffled. UPDATE: Jeg byttet min PS3 med venner PS3 denne kvelden. Gjett hva? ... Hans fungerer ikke på tv heller, men mine arbeider på hans. Det som står bugging meg å ingen ende, er at andre HDMI enheter fungerer fint med min TV. Hell, inntil to uker siden var alt fint og dandy for to år. Så plutselig ... svart skjerm. Har noen hørt om dette før? Det må være en for bøker. Contacted Sony støtte tre ganger, og de er overbevist om det er PS3 og ikke TV. Jeg kan ikke se hvordan de kan si at når PS3 er bra på en annen TV. Dette må være det mest frustrerende og bizzare jeg har møtt til nå. Hvis noen kan hjelpe meg med det ville bli verdsatt. Sette en stopper for min elendighet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne isnt mye hjelp, men du har bevist at feilen er med TV ikke PS3.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Please Help! Desperate! Paritioning Problemer! | peteyboy22 | Windows-operativsystemer | 3 | 11 juli 2009 21:44 |
| Jeg er virkelig desperat for et spill som krigsherrer Battlecry 3 | rugbygal | PC & Console Gaming | 1 | 12 januar 2009 17:51 |
| Desperate for virus hjelpe | nit2winn | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 24 desember 2008 14:09 |
| Problemer med ASUS EN6200TC512 Grafikkort ... Desperate etter hjelp | I Love Ivan | Kabinetter & Skjermer | 3 | 25. sep 2008 09:00 |
| Hei --- desperat computing | msdebsm | Presenter deg selv her | 4 | 22 oktober 2007 10:03 |
| Thread Tools | |
| |