mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Er Xbox 360 spille Divx-format film?

Reply

Thread Tools
Old 18 marts 2007, 16:40
Ny Medlem Gruppen

Default Er Xbox 360 spille Divx-format film?

Medierne udvidelsesenheden til den oprindelige Xbox ikke tillod Divx selvom den korrekte codecs er installeret på din Media Center PC.
Old 18. marts 2007, 17:05
Ny Medlem Gruppen

Xbox 360 ikke vil kunne se Divx Support Ifølge Major Nelson grunden Xbox 360 ikke understøtter DivX er at DivX er brugt en masse for at se kopieret DVD's, og derfor kan aldrig støtte DivX. Jeg tror forvaltes kopier med HD-DVD er det, Microsoft er væddemål på. Jeg kan forstå Microsoft er tilbageholdende med at støtte et format, der er brugt et helvede af et parti til at kigge på downloadet film men det er en skam, da det er et stort format for at mindske video filstørrelse samtidig bevare kvaliteten.
Old 18 marts 2007, 18:05
Ny Medlem Gruppen

LOL .. xbox vil gøre en god dørstopper i næste kort periode .. er der ikke en masse "Extras" til xbox .. det er grunden til Sony vil forblive den dominerende aktør i konsollen verden af spil
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sony DVD-R / W drev kan ikke afspille DVD-film Kobudo4 Multimedia & Codecs 6 20 januar 2009 13:44
Format HDD at gøre format (HTF eller sådan) MJM General Software Chat 5 7 oktober 2008 10:43
Backup-film demacs General Software Chat 2 11 januar 2008 18:38
Enhver spiller stadig den oprindelige Xbox Live? Carl PC & Console Gaming 2 23 november 2007 10:26
Jeg vil gerne have en dvd-afspiller, der vil spille avi format.? fluff_ball Multimedia & Codecs 1 20 marts 2007 09:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.