![]() |
|
| |||
| |||
| Medierne udvidelsesenheden til den oprindelige Xbox ikke tillod Divx selvom den korrekte codecs er installeret på din Media Center PC. |
|
| |||
| |||
| Xbox 360 ikke vil kunne se Divx Support Ifølge Major Nelson grunden Xbox 360 ikke understøtter DivX er at DivX er brugt en masse for at se kopieret DVD's, og derfor kan aldrig støtte DivX. Jeg tror forvaltes kopier med HD-DVD er det, Microsoft er væddemål på. Jeg kan forstå Microsoft er tilbageholdende med at støtte et format, der er brugt et helvede af et parti til at kigge på downloadet film men det er en skam, da det er et stort format for at mindske video filstørrelse samtidig bevare kvaliteten. |
|
| |||
| |||
| LOL .. xbox vil gøre en god dørstopper i næste kort periode .. er der ikke en masse "Extras" til xbox .. det er grunden til Sony vil forblive den dominerende aktør i konsollen verden af spil |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sony DVD-R / W drev kan ikke afspille DVD-film | Kobudo4 | Multimedia & Codecs | 6 | 20 januar 2009 13:44 |
| Format HDD at gøre format (HTF eller sådan) | MJM | General Software Chat | 5 | 7 oktober 2008 10:43 |
| Backup-film | demacs | General Software Chat | 2 | 11 januar 2008 18:38 |
| Enhver spiller stadig den oprindelige Xbox Live? | Carl | PC & Console Gaming | 2 | 23 november 2007 10:26 |
| Jeg vil gerne have en dvd-afspiller, der vil spille avi format.? | fluff_ball | Multimedia & Codecs | 1 | 20 marts 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |