mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kan Xbox 360 spille av DivX-format filmer?

Reply

Thread Tools
Old 18nde 2007 Mar, 16:40
New Member Group

Default Kan Xbox 360 spille av DivX-format filmer?

Media forlengerenheten for den opprinnelige Xbox ikke tillate DivX selv om de riktige kodekene er installert på din Media Center PC.
Old 18 mars 2007, 17:05
New Member Group

Xbox 360 sannsynligvis ingen Se DivX Støtte Ifølge Major Nelson årsaken til Xbox 360 støtter ikke DivX er at DIVX brukes mye for å se kopierte DVD-er, og derfor er det ikke støtte for DivX. Jeg tror administrert kopier med HD-DVD er hva Microsoft satser på. Jeg kan forstå Microsoft er motvillig til å støtte et format som brukes en helvetes mye for å se nedlastede filmer men det er en skam som det er en stor format for å redusere videofil størrelse, samtidig som kvalitet.
Old 18nde 2007 Mar, 18:05
New Member Group

LOL .. xbox vil gjøre en god døren stoppe i neste kort periode .. det er ikke mye "Tilbehør" til xbox .. det er derfor Sony vil fortsatt være den dominerende aktøren i konsollen verden av spill
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sony DVD-R / W stasjon Vil ikke spille DVD's filmer Kobudo4 Multimedia & Kodeker 6 20 januar 2009 13:44
Format HDD å gjøre format (HTF eller tilsvarende) MJM General Software Chat 5 7 oktober 2008 10:43
Backup filmer demacs General Software Chat 2 11 januar 2008 18:38
Noen som fortsatt spiller den opprinnelige Xbox Live? Carl PC & Console Gaming 2 23 nov 2007 10:26
Jeg vil ha en DVD-spiller som vil spille av AVI-format.? fluff_ball Multimedia & Kodeker 1 20 mars 2007 09:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.