![]() |
|
| |||
| |||
| Media forlengerenheten for den opprinnelige Xbox ikke tillate DivX selv om de riktige kodekene er installert på din Media Center PC. |
|
| |||
| |||
| Xbox 360 sannsynligvis ingen Se DivX Støtte Ifølge Major Nelson årsaken til Xbox 360 støtter ikke DivX er at DIVX brukes mye for å se kopierte DVD-er, og derfor er det ikke støtte for DivX. Jeg tror administrert kopier med HD-DVD er hva Microsoft satser på. Jeg kan forstå Microsoft er motvillig til å støtte et format som brukes en helvetes mye for å se nedlastede filmer men det er en skam som det er en stor format for å redusere videofil størrelse, samtidig som kvalitet. |
|
| |||
| |||
| LOL .. xbox vil gjøre en god døren stoppe i neste kort periode .. det er ikke mye "Tilbehør" til xbox .. det er derfor Sony vil fortsatt være den dominerende aktøren i konsollen verden av spill |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sony DVD-R / W stasjon Vil ikke spille DVD's filmer | Kobudo4 | Multimedia & Kodeker | 6 | 20 januar 2009 13:44 |
| Format HDD å gjøre format (HTF eller tilsvarende) | MJM | General Software Chat | 5 | 7 oktober 2008 10:43 |
| Backup filmer | demacs | General Software Chat | 2 | 11 januar 2008 18:38 |
| Noen som fortsatt spiller den opprinnelige Xbox Live? | Carl | PC & Console Gaming | 2 | 23 nov 2007 10:26 |
| Jeg vil ha en DVD-spiller som vil spille av AVI-format.? | fluff_ball | Multimedia & Kodeker | 1 | 20 mars 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |